Klienti Energetického centra mohou v případě výpadku příjmu požádat o odložení splatnosti faktury

Odběratelé elektřiny, kteří se kvůli ztrátě zaměstnání či dlouhodobější nemoci dostanou do finančních potíží, mohou požádat Energetické Centrum o tříměsíční odklad poloviny či celé částky splatných závazků.

Nabídka odkladu plateb je součástí balíčku služeb Bonus Plus. Kromě podpory v případě dočasné neschopnosti hradit své účty, obsahuje též věrnostní program se slevami na cenu elektřiny a Kartu výhod Lyoness na zlevněné nákupy u partnerských společností. 

„Jakmile klient prodlouží po uplynutí dohodnuté doby platnosti smlouvu na dodávky elektřiny, vzniká mu nárok na slevu z ceny silové elektřiny. Sleva se počítá jako násobek čísla deset a počtu roků trvání prodloužené smlouvy,“ vysvětluje René Grebeň, ředitel Energetického Centra. 


Zdroj:
Tisková zpráva Energetického centra

Předchozí článek: «
Následující článek: »

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *