Česká spořitelna uvolní 1 milion Kč na pomoc klientům při hledání nového zaměstnání

07.09.2009 01:09 Tisková zpráva:

Speciální projekt na pomoc klientům, kteří ztratí zaměstnání a nejsou schopni hradit své závazky, připravila Česká spořitelna ve spolupráci s POJIŠŤOVNOU CARDIF PRO VITA a personální agenturou Manpower.

Program pomůže zdarma klientům při hledání nového uplatnění na trhu práce. Program je určen pro klienty České spořitelny, kteří si sjednali pojištění schopnosti splácet úvěr v rozšířené variantě (tzn. i pro případ ztráty zaměstnání). Pokud přijdou o práci, budou moci zdarma absolvovat osobní konzultaci a vzdělávací seminář, kde jim odborníci z personální agentury poradí, jak zvýšit šance při hledání nového zaměstnání. Projekt byl zahájen 1. září 2009.


„Někteří klienti se v poslední době ocitli v situaci, kdy ne vlastní vinou ztratili práci a dostali se tak i do problémů se splácením úvěrů. I taková situace se dá řešit, společně hledáme východisko: od úprav splátkového kalendáře, konsolidace úvěru, odkladu splátek atp. Nejlepším řešením je co nejrychlejší návrat do práce. Proto podporujeme tento projekt, který pomáhá zvýšit šance najít si nové zaměstnání a udržet si tak svou životní úroveň,“ uvedl Martin Techman, ředitel rozvoje obchodu České spořitelny. „Aktivita zapadá do našeho konceptu společenské odpovědnosti – není nám lhostejné, v jakém prostředí působíme a co se kolem nás děje,“ dodal Martin Techman.

Klient, který nemůže kvůli ztrátě zaměstnání splácet úvěr a má sjednané pojištění schopnosti splácet (i pro případ ztráty zaměstnání), nahlásí POJIŠŤOVNĚ CARDIF PRO VITA pojistnou událost. Pojišťovna poté předá kontakt personální agentuře Manpower, která klienta kontaktuje a nabídne mu individuální pohovor. Během semináře se klient dozví, jak se co nejlépe připravit na přijímací pohovor, personální specialista mu pomůže s vytvořením životopisu i motivačního dopisu, klienta zaregistruje do databáze uchazečů a poradí mu, kde je možné dozvědět se o dalších pracovních nabídkách. Pohovor je pro klienta zdarma.

Rozšířené pojištění schopnosti splácet, tedy varianta, která pokrývá nejen případ pracovní neschopnosti, invalidity nebo smrti, ale i ztrátu zaměstnání, je v současné době u klientů ve stále větší oblibě. K 31. srpnu 2009 si pojištění schopnosti splácet ve variantě B sjednalo o 55 % více klientů než ve stejné době loňského roku.