Majitelé domů a bytů dokončili komplexní změnu corporate designu

Občanské sdružení majitelů domů, bytů a dalších nemovitostí v ČR (OSMD) dokončilo kompletní změnu corporate designu. Ten je postaven především na moderním a výrazném grafickém provedení. Změnou designu prošlo logo společnosti, webové stránky a veškeré firemní materiály. OSMD zároveň přichází i s novými službami pro své členy a veřejnost.

„V dnešním dynamickém světě, kdy se vše neustále mění, je čím dál obtížnější vyniknout, vystoupit z davu. Poprvé od vzniku OSMD jsme se proto rozhodli pro kompletní redesign a chceme tak následovat moderní trendy v této oblasti,“ vysvětluje rozhodnutí sdružení tisková mluvčí Aneta Červenková.
 

Základem změny corporate designu bylo nové logo, které nyní tvoří dominantní zkratka OSMD uspořádaná ve tvaru okna domu. Zůstává osvědčená kombinace bílého písma na modrém podkladu. Logo se však vizuálně odlehčuje a oproti původnímu je toto snáze identifikovatelné.

Změny odstartoval také nový web sdružení, který byl spuštěn v lednu. Novou tvář stránek jsme připravovali tak, aby byly uživatelsky maximálně příjemné. Protože internetové stránky rozšiřujeme o mnoho nových informací a článků, cílem bylo vytvoření snadnější orientace a intuitivního vyhledání požadovaných informací,“ představuje web Červenková. Webové stránky jsou nyní aktuální, přehledné, vzniklo několik nových rubrik, které jsou přínosné nejen pro členy OSMD, ale i pro veřejnost, případně média, která se zajímají o realitní trh. Návštěvníci zde najdou i informace o činnosti a názorech OSMD.

Po prvním měsíci dokončení změny se setkáváme s velmi kladnými ohlasy. Zaznamenali jsme nárůst návštěvníků stránek o 300 %.