EUR 24.315

USD 20.652

REPO sazba ČNB 3.50 %

Inflace 2.10 %

EUR 24.315

USD 20.652

23. 09. 2010

RSTS klade důraz na kvalitu poskytovaných služeb

 


 

Zpětná vazba byla v období 1. – 3. 9. 2010 získána od téměř 600 klientů a stovky finančních specialistů. 96 % klientů vyjádřilo svou spokojenost s profesionální obsluhou operátora a úmysl využít služeb call centra (CC) RSTS i napříště. Stejný podíl klientů uvedl svou spokojenost s kvalitou poskytovaných informací a vyřízením svého požadavku. 98 % klientů je naprosto spokojeno s délkou čekání na spojení s operátorem.

S profesionální obsluhou operátora jsou dle zjištění zpětné vazby spokojeni všichni finanční specialisté (z toho 99 % zcela a 1 % částečně). S kvalitou poskytnutých informací a vyřízením požadavku jich je spokojeno 95 % a s délkou čekání na spojení 97 %. Kompletní výsledky naleznete v níže uvedené tabulce a v grafech.

RSTS dlouhodobě klade velký důraz na silný proklientský přístup, kvalitu a vysokou profesionalitu služeb svých finančních poradců, operátorů call centra a ostatních pracovníků ve styku s klientem. „Usilujeme o to, aby lidé považovali RSTS za partnera, kterému záleží na dlouhodobém vztahu s klienty, který je založen na důvěře a na jejich spokojenosti,“ říká Bc. Miloš Minčič, MBA, ředitel odboru péče o klienty Raiffeisen stavební spořitelny, a dodává: „Zpětná vazba z call centra potvrzuje, že se nám v našem úsilí daří, a to nás velmi těší.“

Loading

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%4.91 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%

5.11%

5.05%

5.01%

4.96%

4.94%

5.03%

5.05%

4.99%

4.91%

4.91%

4.91%
Historie vývoje