EUR 24.325

USD 20.776

REPO sazba ČNB 3.50 %

Inflace 2.10 %

EUR 24.325

USD 20.776

22. 02. 2016

Subjekty:
Hypoteční banka

Novou tváří reklamní kampaně Hypoteční banky je jezevčík Eda

 


 

Vizuální stránka nové kampaně připomíná film o té nejkratší cestě k vysněnému bydlení a atmosféru filmového trháku podporují i vizuály celé kampaně. Hlavní postavou je jezevčík Eda, který je již dlouholetým členem hypoteční rodiny a zvláště návštěvníkům poboček Hypoteční banky je znám jako výrazný a oblíbený poutač z výkladních skříní.

„Nová kampaň se tak výrazně odlišuje od výtvarného stylu, kterým se Hypoteční banka do nedávna prezentovala. V kampani klademe důraz na maximální komunikaci sloganu „Zkraťte si cestu domů“, a to nejen ve smyslu pořízení vlastní nemovitosti. Motiv „zkracování cesty“ je v nové kampani rozšířen i mimo oblast samotného bydlení. Proto bude také v jarní části kampaně zahrnuto nově i reklamní sdělení v oblasti dopravy,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky.

Mediální mix nové reklamní kampaně Hypoteční banky zahrnuje: TV sponzoring, TV spoty, motivy na bigboardech, sponzoring Zelené vlny na ČRo Radiožurnál a sponzoring dopravních hlášení na Rádiu Beat, ale i ve vlacích Českých drah. „Celá kampaň začíná TV sponzoringem na stanicích TV NOVA a bude pokračovat i v dalších médiích v průběhu celého roku. Po celý duben se také budeme prezentovat cestujícím v soupravách vlaků Pendolino, na což naváže sponzoring dopravních hlášení na Zelené vlně Radiožurnálu a rádiu Beat,“ upřesňuje detaily kampaně Václav Moravec, manažer marketingových kampaní Hypoteční banky.

V oblasti internetu bude kampaň rozložená během celého roku do několika výrazných období a bude využívat výrazné on-line formáty a množství vtipných kreativních videí, zaměřených na posílení image značky. „I zde chystáme novinku v podobě vlastního pořadu o bydlení na Stream.cz. Letos také představíme zcela nový koncept obsahové komunikace na sociálních sítích“ dodává Petr Makovec, manažer on-line marketingu Hypoteční banky.

Kreativní koncept kampaně vychází z dílny agentury Saatchi & Saatchi.

REKLAMA

Loading

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%4.91 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%

5.11%

5.05%

5.01%

4.96%

4.94%

5.03%

5.05%

4.99%

4.91%

4.91%

4.91%
Historie vývoje

 

 


Související články

Češi odkládají nákup vlastního bydlení

Tři čtvrtiny Čechů zvažují, že kvůli současné ekonomické situaci odloží nákup vlastního bydlení. Více než polovina (57,1 %) přemýšlí kvůli vysokým cenám nemovitostí o přestěhování do levnější lokality. Útočiště by přitom hledali na vesnici. Čtyři z pěti respondentů věří, že je bydlení na vesnici dostupnější než to ve městě. Vyplývá to z průzkumu, který pro finanční […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

29. 03. 2023

Růst cen rezidenčních nemovitostí v ČR ve třetím čtvrtletí znovu lámal rekordy

Růst cen rezidenčních nemovitostí v České republice ve třetím kvartálu znovu překonával rekordy. Pozemky meziročně zdražily dokonce o 21,9 %, ukázal HB Index, což je největší nárůst v desetileté historii indexu. Rekordní kvartální nárůst o 5 % si připsal také bytový segment. Vysokou poptávku dále posilují obavy z inflace. Ta lidi motivuje investovat volné prostředky do nemovitostí s cílem uchránit […]

Text: redakce hypoindex.cz

23. 11. 2021