Výstavba nových bytů v ČR klesla
Výstavba nových bytů v ČR v prvním čtvrtletí klesla meziročně o 8,9 %. V nejbližší době nelze očekávat zlepšení, které přijde nejdříve až celkovém ekonomickém oživení.
Text: Jiří Havelka
20. 05. 2009
Výstavba nových bytů v ČR v prvním čtvrtletí klesla meziročně o 8,9 %. V nejbližší době nelze očekávat zlepšení, které přijde nejdříve až celkovém ekonomickém oživení.
Text: Jiří Havelka
20. 05. 2009
Hypoteční banka je vedle Komerční banky a ČSOB další bankou, která nabídne slevu na úrokové sazbě z hypoték.
Text: Jiří Havelka
19. 05. 2009
Podle statistik společnosti Home Credit si Češi v době krize opět více nakupují nářadí pro kutily, zahradnické nástroje a stavebniny a častěji se pouštějí do opravování starších věcí namísto kupování nových.
Text: Jiří Havelka
19. 05. 2009
Počet vkladů do katastru nemovitostí se během letošního prvního čtvrtletí meziročně snížil o sedm procent na 181 976.
Text: Jiří Havelka
18. 05. 2009
Klienti realitní kanceláře Rekin, která koncem roku zkrachovala, mají malou náděj, že dostanou více než tři procenta ze svých peněz.
Text: Jiří Havelka
15. 05. 2009
Píšeme na Investujeme.sk: Globálna finančná kríza a osobitne energetická kríza zo začiatku roka spôsobená zastavením, resp. obmedzením dodávok ruského plynu do viacerých európskych krajín výrazne zvýšila záujem verejnosti o zatepľovanie domov, najmä panelákov. Aj keď vláda SR rozhodla o navýšení prostriedkov na dotácie na zatepľovanie, ukazuje sa, že všetko je zložitejšie ako sa zdá na prvý pohľad.
Text: Jiří Havelka
15. 05. 2009
Nová data ministerstva pro místní rozvoj potvrzují statistiky FINCENTRUM HYPOINDEXu. Český hypoteční trh v prvním čtvrtletí klesl v meziročním srovnání téměř o třetinu.
Text: Jiří Havelka
14. 05. 2009
Podle statistik agentury RealtyTrac bylo ve Spojených státech v dubnu zabaveno 342 038 domů, což je o 32 % více než v loňském roce.
Text: Jiří Havelka
14. 05. 2009
Developerské společnosti musely vlivem ochlazení na realitním trhu přehodnotit své plány nové výstavby. V Praze letos vznikne o polovinu méně bytů, než bylo původně v plánu.
Text: Jiří Havelka
13. 05. 2009
Modrá pyramida zahájila masivní reklamní kampaň, jejíž součástí je dárek pro všechny klienty, kteří si buď uzavřou novou smlouvu o stavebním spoření nebo navýší cílovou částku alespoň o 150 000 Kč.
Text: Jiří Havelka
13. 05. 2009