23. 10. 2018
Colliers v České republice spouští novou servisní linii Retail
Colliers International dnes představila další krok své strategie růstu pro český trh, jímž je spuštění nového oddělení specializovaného na maloobchodní nemovitosti.
![]()
Servisní linii Retail povede Marjan Gigov, který do Colliers International nastupuje po patnácti letech působení na českém trhu nemovitostí se zaměřením na luxusní a high street maloobchod v Praze i tuzemský retail jako takový.
„Retail je důležitou obchodní linií, již na našem trhu nemůžeme ignorovat. Praha se svou Pařížskou ulicí představuje sama o sobě vynikající, výjimečnou destinací pro luxusní značky. Neustále se ale vyvíjí a proměňuje celý širší český maloobchodní trh, který postupně srovnává svou úroveň se západní Evropou. Marjan v České republice patří k předním expertům na luxusní a high street retail. Díky němu nyní zaujímáme mnohem silnější pozici pro to, abychom mohli ještě lépe radit našim maloobchodním klientům a vytvářet s nimi dlouhodobé vztahy,” řekl Tewfik Sabongui, výkonný ředitel Colliers International pro Českou republiku.
Nový Retail tým tuzemské kanceláře Colliers bude poskytovat majitelům nemovitostí, developerům, investorům a maloobchodníkům komplexní spektrum poradenských a leasingových služeb. Patří mezi ně například konzultace v oblasti plánování a developmentu, příprava studií proveditelnosti, poradenství při tvorbě mixu nájemců, marketingová a leasingová činnost, zastupování nájemců, uvádění luxusních a na trh nově příchozích značek, řešení návrhů a vybavení prostor, správa majetku a nemovitostí, poradenství v oblasti investic a financování, konzultační služby pro franšízanty nebo hodnocení nemovitostí.
Marjan Gigov, ředitel oddělení Retail společnosti Colliers International v České republice, dodal: „Praha, patřící k nejvyhledávanějším turistickým destinacím Evropy, zaznamenala velké změny s přílivem nakupujících zákazníků z Asie, rostoucím disponibilním příjmem místních obyvatel, vysokou mírou povědomí o značkách i stoupající poptávku spotřebitelů po kvalitě výrobků a služeb. Zároveň ale stále platí, že český trh postrádá některé z významných značek, s nimiž se lze běžně setkat v Itálii, Francii nebo Německu, zejména ze segmentu současné módy. Těším se na spolupráci s širší platformou Colliers pro region EMEA za účelem posílení našeho zastoupení v segmentu českého maloobchodu.“
Před příchodem do Colliers International Marjan Gigov pracoval pro společnosti PSN, JLL, Orco, Mantaren Properties a Svoboda & Williams. Jeho klíčovým projektem byl redevelopment historicky významného obchodního domu Kotva v Praze, pro který vyjednal a zajistil přítomnost nových globálních značek, jež na českém trhu dosud nebyly zastoupeny, i oblíbených lokálních brandů. Zastupoval také značky jako Celine či Furla při zajišťování jejich vlajkových prodejen v Pařížské ulici, stejně tak jako při pronájmu a obnově pronájmu jednotek v nejvýznamnějších pražských nákupních centrech.
Nově založená divize Retail je součástí dlouhodobého plánu růstu pražské pobočky Colliers na českém trhu. Ten v létě tohoto roku odstartovalo sloučení podnikání společnosti
s agenturou THREESIXTY, jejíž partner Tewfik Sabongui zároveň převzal roli výkonného ředitele Colliers International pro Českou republiku.
Tisková zpráva: Colliers International
![]()