EUR 24.755

USD 23.747

REPO sazba ČNB 7.00 %

Inflace 16.0 %

EUR 24.755

USD 23.747

22. 10. 2009

0 komentářů

Allianz pojišťovna nabízí klientům novou službu call-back

 


 

Allianz pojišťovna nabízí klientům novou službu, která výrazně zvýší jejich komfort při vyřizování pojistné události s pojišťovnou. Jedná se o službu zpětného zavolání pracovníkem klientského centra likvidace pojistných událostí, tzv. call-back.

Ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny Pavel Novotný říká: „Naše nová služba šetří klientům čas, peníze a námahu při kontaktování pojišťovny. Podstatné je to, že nový systém je zcela automatizovaný, požadované zpětné volání klientovi přiřadí v nejkratším možném čase tomu operátorovi, který je jako první volný a sám automaticky vytočí zadané telefonní číslo. Klient tak má jistotu, že bude Allianz pojišťovnou kontaktován v nejkratším možném čase.“

V situacích, kdy například vlivem živelné pohromy nebo jiné události většího rozsahu několikanásobně stoupá počet hlášení pojistných událostí, se doba čekání na operátora může prodloužit. Automatický systém v takovém případě nabídne klientovi možnost zpětného zavolání operátorem. Klient si může zvolit, zda chce být kontaktován na stejném telefonním čísle, ze kterého právě telefonuje, anebo zadat takové telefonní číslo, které mu pro zpětné zavolání vyhovuje.

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj fincentrum hypoindexu

%5.71 Aktuální výše Hypoindexu

2.4%

2.51%

2.61%

2.67%

2.84%

3.14%

3.39%

3.81%

4.14%

4.52%

4.62%

4.88%

5.33%

5.71%
Historie vývoje



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.