20. 09. 2012
Domácnosti i v letních měsících přecházely k Českému Energetickému Centru
„Za naším úspěchem stojí několik faktorů,“ říká Vladimír Vokroj, obchodní ředitel společnosti České Energetické Centrum. „Za prvé to, že k našim zákazníkům přistupujeme poctivě a fér, nedávno kladně ohodnotil prestižní spotřebitelský časopis dTEST. Považujeme to za potvrzení, že naše usilovná snaha o otevřenost a solidní přístup konečně nese své ovoce. Za druhé, výrazně roste zájem o naše asistenční služby, které domácnostem přinášejí významnou úsporu na opravách běžných elektrospotřebičů, platbách za řemeslníky, apod. Díky partnerství s AXA Assistance je nabízíme za tak výhodných podmínek, až se jedná spíš o bonus pro naše klienty. A, samozřejmě, nelze pominout ani fakt, že jsme levnější než tradiční dodavatelé. A dnes už o změně dodavatele uvažují i původně velmi konzervativní lidé,“ vysvětluje Vladimír Vokroj.
Zatímco k Českému Energetickému Centru v létě přešlo 6538 zákazníků (odběrních míst), Bohemia Energy Entity si zvolila jen necelá polovina (2697 odběrních míst). Možnou souvislost má i nedávná kauza BEE klamavého postupu vůči zákazníkům, za niž jí hrozí pokuta až 50 milionů Kč.
Graf: Měsíční přírůstek odběrních míst elektrické energie v období červen – srpen 2012, zdroj: Operátor trhu s energiemi, www.ote-cr.cz