Poté, co klient zadá číslo pojistné události, jsou na webové stránce zobrazeny základní údaje o škodě, v jakém stupni vyřízení se škoda nachází a jsou zde zobrazeny všechny požadované a nedodané podklady, které jsou potřebné k jejímu rychlému vyřízení. Současně je možné zde podklady ke škodě přímo vložit nebo odeslat dotaz či požadavek pracovníkům Kooperativy.
„Výhod je hned několik: pohodlný a rychlý přístup klientů k informacím, možnost přímého vložení podkladů ke škodě z práce nebo z domova a zvýšení komfortu komunikace mezi pojišťovnou a klientem,“ vyjmenovává Alexejenko.
Komunikace se použitím on-line náhledu na škodu zrychlí a tím dojde ke zkrácení doby likvidace (klient nečeká několik dnů, než mu přijde dopis s požadovanými podklady, pojišťovna nečeká několik dnů, než jí přijdou podklady od klienta). Systém bude dále rozšířen o emailovou komunikaci s klientem.
Současně se využitím této aplikace zkrátí doba vyřizování průměrného hovoru v call centru Kooperativy, přičemž operátoři se budou moci v uspořeném čase věnovat dalším klientům, což by se mělo také odrazit v jejich spokojenosti.
Snaha poskytovat klientovi kvalitní informace sebou přináší zvýšené nároky na likvidační službu, především na rychlejší zpracování příchozích dokumentů. „Tato aplikace zkrátí dobu vyřizování škody minimálně o několik dnů, což se bezpochyby projeví na spokojenosti našich klientů. Je to další příklad toho, jak se v Kooperativě snažíme za pomoci moderních technologií zvýšit klientský komfort,“ uzavírá člen představenstva Kooperativy Konštantín Alexejenko.