EUR 25.165

USD 23.481

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.165

USD 23.481

Archiv — Tiskové zprávy

Informační službu Hypoteční banky zdarma využilo již více než 40 tisíc klientů

Již více než 150 tisíc mobilních nebo e-mailových zpráv dostali lidé od Hypoteční banky, která tímto způsobem klienty bezplatně informuje o stavu účtů. Od zavedení v listopadu loňského roku až do konce října 2008 této služby využilo přes 40 tisíc klientů, přičemž větší oblibě se těšily zprávy zaslané prostřednictvím sms. Informační služba největšího tuzemského specialisty na poskytování hypoték významně šetří klientům peníze i čas.

19. 11. 2008

Naspořte svým dětem na start do dospělosti

Chcete-li spořit pro své potomky a střádané prostředky co nejlépe zhodnotit, mezi nejvýhodnější způsoby patří stavební spoření. Vklady jsou ze zákona pojištěny a díky státní podpoře se vám spoření velmi pěkně zhodnotí. Můžete tak svým dětem naspořit slušný základ například na pořízení vlastního bydlení.

19. 11. 2008

Zájemcům o bydlení byl představen nový server

V dlouhodobých statistikách Češi projevují zájem v nákupech nemovitostí a rekonstrukcí bytů či domů. Společnost Cetelem tuto skutečnost potvrzuje svými poskytnutými účelovými osobními půjčkami za poslední období. Pro všechny zájemce o bydlení byl proto spuštěn nový informační server www.rekonstrukce-nemovitosti.cz. (Tisková zpráva Cetelem)

13. 11. 2008

AEGON přichází s inovací produktů IŽP

I v současné obtížné situaci na finančních trzích existují robustní finanční produkty s dobrou výkonností, nízkými náklady a s limitovaným prostorem pro možnost dělání zásadních investičních chyb. AEGON přichází v tuto chvíli na trh s inovacemi finančních fondů, tvořících investiční složku jeho pojištění.

12. 11. 2008

Povinné ručení v Česku patří ve střední Evropě stále k nejlevnějším

Motoristé v České republice platí za povinné ručení svých vozidel většinou méně peněz než jejich kolegové v jiných zemích střední Evropy. Vyplývá to ze srovnání výše pojistného, které hradí motoristé za pojištění stejných vozidel v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku, tedy v zemích, kde v rámci středoevropského regionu působí Skupina KBC, mateřská společnost ČSOB Pojišťovny.

11. 11. 2008

FINEP: Pro klienty je nejdůležitější časová spolehlivost a individuální přístup developera

Mezi další důležité klientské požadavky na služby a servis developerské společnosti patří nadstandardní přístup, pomoc v komunikaci s bankami, informovanost o vývoji realitního trhu, pružnost v otázce architektonických změn bytu a flexibilita v oblasti způsobu platby za byt. Vyplývá to z výzkumu, který mezi svými klienty provedla společnost FINEP.

10. 11. 2008