16. 02. 2016
RE/MAX ČR: rekordní rok a plán na expanzi
Obrat českého zastoupení společnosti RE/MAX meziročně vzrostl o 26 procent a představuje tak částku 543 milionů korun. „ Od vstupu RE/MAX na tuzemský trh vykazujeme kontinuální a zdravý růst. Současně se daří zvyšovat produkci na makléře, což je velkou motivací pro celou síť,“ říká David Krajný, prezident RE/MAX pro ČR a SR. „Potvrzuje se, že naše rozhodnutí pracovat pouze s exkluzivními smlouvami bylo správné,“ dodává Krájný.
Dobrá nálada na trhu
Skvělé výsledky souvisí s celkovou kondicí realitního trhu v ČR. „Poslední rok byl v mnoha ohledech mimořádný. Nicméně tak vysoký růst obratu je v rámci českého trhu raritou,“ dodává David Krajný. Silný zájem o nové bydlení podporují extrémně nízké úrokové sazby a pozitivní ekonomický výhled. Lidé, kteří odkládali rozhodnutí pořídit si nové bydlení, tak v posledních měsících činí. Největší poptávka je po takzvaných startovacích bytech 2+kk/2+1 do 55m2. Kupují je zejména mladí lidé a investoři do nemovitostí, kteří byty dále pronajímají.
Velký zájem o reality potvrzují i čísla za RE/MAX Europe. Podle jejich odhadů by současný trend měl pokračovat i v roce 2016. Zajímavé přitom je, že v rámci jednotlivých zemí zažívá velký rozmach trh ve Španělsku nebo Itálii, což jsou země, které byly v minulosti silně postiženy takzvanou realitní krizí.
Na Slovensku RE/MAX dominuje
REKLAMA
Velmi dobré výsledky vykazuje síť i na Slovensku. Na tamním trhu je RE/MAX jednoznačným leaderem a svoji pozici si dále upevňuje. V letošním roce vytvořila síť druhý nejlepší výsledek v historii firmy. Zastupuje tak více než deset procent trhu realitních kanceláři.
Více poboček a silnější zastoupení
Hlavním cílem RE/MAX ČR pro následující období je výrazný růst v distribuci. I proto v roli konzultanta nově působí ve vedení společnosti Petr Pečenka, bývalý šéf prodeje Škoda Auto. „Úspěšně jsme zvládli vnitřní přechod na exkluzivní smlouvy, zavedení nových procesů zvyšujících kvalitu servisu a nyní je čas na expanzi. Hlavním úkolem pro letošní a další roky je navýšení počtu poboček a budování dalších zastoupení v doposud slabších regionech,“ vysvětluje David Krajný.