19. 03. 2018
Subjekty:
Stavební spořitelna České spořitelny
V nové TV kampani od Buřinky dostávají kuchyně zabrat
V prvním jarním týdnu odstartovala nová komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Kromě nového loga a sloganu jde Buřinka po několika letech i do televizní kampaně, kterou připravila s agenturou Young and Rubicam. Komunikovat chtějí svůj hlavní produkt, tedy Úvěr od Buřinky, a to především prostřednictvím televize, online médií, YouTube, PR a na sociálních sítích. Kampaní se tak snaží lidi motivovat k rekonstrukci bydlení, neboť si lze díky příznivým podmínkám vytvořit útulné bydlení, aniž by to výrazně zatížilo rodinný rozpočet.
![]()
Již od 19. března mohou televizní diváci vídat nový TV spot Buřinky, jehož tématem je rekonstrukce. Hlavní roli hrají kuchyně. Spot mapuje život české rodiny od 80. let do současnosti a v jednotlivých scénách se odehrávají situace, při kterých dostávají kuchyně pořádně zabrat. Ať už jde o hádku matky s dcerou, rozbitou poličku, rozverné děti či koupající se štěňátko v kuchyňském dřezu.
Režie se ujal Milan Balog, který realizoval například kampaně pro nábytkářský řetězec IKEA, Nestlé, O2 či Tchibo. Za kameru se postavil Jan Velický a spotu svůj hlas propůjčili Stanislav Majer a Klára Issová.
Buřinka tak chce diváky přesvědčit, že je vhodným partnerem všech českých domácností při rekonstrukci, a stát se tak jejich první možností při výběru vhodného financování. „Společně měníme bydlení v domov“ není pro Buřinku jen pouhý slogan, ale jedná se o vizi, s kterou Buřinka pracuje
a svým klientům je schopná nabídnout nejen financování jejích snů a představ, ale i například pomoc s vyřízením dotací.
Hlavním produktem, který je ve spotu komunikován, je Úvěr od Buřinky s konkrétní nabídkou půjčky na rekonstrukci ve výši 200 000 Kč za 1 460 Kč měsíčně. Současně s kampaní představí i nové logo, které má modernější vzhled, a také webové stránky www.burinka.cz.
![]()


