EUR 24.240

USD 20.664

REPO sazba ČNB 3.50 %

Inflace 2.10 %

EUR 24.240

USD 20.664

V nové TV kampani od Buřinky dostávají kuchyně zabrat

 

V prvním jarním týdnu odstartovala nová komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Kromě nového loga a sloganu jde Buřinka po několika letech i do televizní kampaně, kterou připravila s agenturou Young and Rubicam. Komunikovat chtějí svůj hlavní produkt, tedy Úvěr od Buřinky, a to především prostřednictvím televize, online médií, YouTube, PR a na sociálních sítích. Kampaní se tak snaží lidi motivovat k rekonstrukci bydlení, neboť si lze díky příznivým podmínkám vytvořit útulné bydlení, aniž by to výrazně zatížilo rodinný rozpočet.

Loading



 


Již od 19. března mohou televizní diváci vídat nový TV spot Buřinky, jehož tématem je rekonstrukce. Hlavní roli hrají kuchyně. Spot mapuje život české rodiny od 80. let do současnosti a v jednotlivých scénách se odehrávají situace, při kterých dostávají kuchyně pořádně zabrat. Ať už jde o hádku matky s dcerou, rozbitou poličku, rozverné děti či koupající se štěňátko v kuchyňském dřezu.
Režie se ujal Milan Balog, který realizoval například kampaně pro nábytkářský řetězec IKEA, Nestlé, O2 či Tchibo. Za kameru se postavil Jan Velický a spotu svůj hlas propůjčili Stanislav Majer a Klára Issová.
Buřinka tak chce diváky přesvědčit, že je vhodným partnerem všech českých domácností při rekonstrukci, a stát se tak jejich první možností při výběru vhodného financování. „Společně měníme bydlení v domov“ není pro Buřinku jen pouhý slogan, ale jedná se o vizi, s kterou Buřinka pracuje
a svým klientům je schopná nabídnout nejen financování jejích snů a představ, ale i například pomoc s vyřízením dotací.
Hlavním produktem, který je ve spotu komunikován, je Úvěr od Buřinky s konkrétní nabídkou půjčky na rekonstrukci ve výši 200 000 Kč za 1 460 Kč měsíčně. Současně s kampaní představí i nové logo, které má modernější vzhled, a také webové stránky www.burinka.cz.

Loading

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%4.91 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%

5.11%

5.05%

5.01%

4.96%

4.94%

5.03%

5.05%

4.99%

4.91%

4.91%

4.91%
Historie vývoje

 

 


Související články

Stavební spořitelny rozvíjí nové sféry „zeleného financování“

Stavební spořitelny budou i nadále kromě spolupráce se státem rozvíjet nové sféry zeleného financování. Monika Truchliková, místopředsedkyně AČSS (Asociace českých stavebních spořitelen) a generální ředitelka Modré pyramidy stavební spořitelny, vidí velký potenciál stavebního spoření ve dvou oblastech – energetických renovacích rodinných a bytových domů a financování družstevního bydlení.

Text: redakce hypoindex.cz

12. 09. 2025

Co dělat se stavebním spořením po 6 letech? Vybrat, nevybrat, nebo založit znovu?

Jak naložit se stavebním spořením, když můžete naspořené prostředky vybrat, aniž byste přišli o státní příspěvky? Ideální je rozhodnout se ještě před tím, než skončí vázací lhůta šesti let od založení spoření. Lesk jednoho z kdysi nejpopulárnějších spořicích produktů v posledních letech poněkud zašel, ale může se mu blýskat na lepší časy. Podívejte se na možnosti, které […]

Text: Milan Vodička

Foto: Shutterstock

01. 09. 2025

spořit na bydlení

Jak si spořit na bydlení, když už nechcete stavební spoření

Podpora stavebního spoření byla omezena na pouhých tisíc korun státní podpory za rok. A to při úložce 20 000 Kč ročně. Pokud vezmeme v úvahu to, že výkonnost stavebního spoření je velmi nízká a v posledních letech nedokázala ani porazit inflaci, tak je možná čas najít si jiný způsob spoření na bydlení.

Text: Hana Bartušková

Foto: Shutterstock

21. 03. 2024