EUR 25.145

USD 23.453

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.145

USD 23.453

27. 03. 2015

0 komentářů

Facebook si vybral marketingovou akci České spořitelny a zařadil ji mezi případové studie renomovaných světových značek

 


 

–    Česká spořitelna je teprve druhou českou společností, které se povedlo zařadit mezi „case studies“ světových značek, a být tak příkladem v prodeji produktů přes sociální síť Facebook.

–    Prodej hypoték přes Facebook získal také ocenění v soutěží FLEMA Media Awards či Fincentrum Banka roku.

Společnost Facebook ocenila marketingovou akci České spořitelny, během které banka využila sociální síť pro přímý prodej hypoték. Umístila ji na svoje globální webové stránky mezi případové studie světových firem jako je Vodafone UK, Coca-cola, Estée Lauder či Audi. Facebook takto poukazuje na firmy, které ho dokáží unikátně a kreativně využívat. V případě České spořitelny upozorňuje především na prodejní model, který banka zvolila a uvádí i konkrétní výsledky, které kampaň bance přinesla. Z tuzemských firem stejného úspěchu dosáhl pouze startup ZOOT.

„Klíčem k úspěchu byla propagace pomocí technologií Facebook API* a motivování lidi, aby dále sdíleli naši aplikaci. Díky znalosti klientů, kteří navštívili buď naše internetové stránky Hypotečního centra, nebo samotnou aplikaci, jsme vytvořili tisíce přesně segmentovaných reklam. V podstatě jsme využili všechny dostupné údaje a technologie, které Facebook nabízí,“ říká Lukáš Burda zodpovědný za digitální marketing České spořitelny.

Pouhé čtyři dny stačily lidem loni v létě k tomu, aby pro sebe a další zájemce na Facebooku vybojovali hypotéku s výhodnou úrokovou sazbou. Unikátní nabídka České spořitelny byla podmíněna minimálním počtem 250 žadatelů a časovým limitem 14 dnů. Lidé proto sami sdíleli nabídku mezi své přátele a známé a limit prolomili již za čtyři dny. Česká spořitelna vloni prodala přes Facebook téměř 800 hypoték v celkovém objemu 1,42 mld. Kč. V současné chvíli má na Facebooku více než 43 tisíc fanoušků, a je tak nejúspěšnější mezi českými bankami. Česká spořitelna je na špičce i v rychlosti odpovídání na dotazy klientů v sociálních sítích – na Facebooku jim odpovídá v průměru do 35 minut.

REKLAMA

Inovativní přístup České spořitelny ocenila také odborná porota soutěže FLEMA Media Awards, která Českou spořitelnu koncem loňského roku ocenila prvním místem v kategorii Nejlepší využití digitálních médií, získala také ocenění Hypotéka roku v soutěži Fincentrum Banka roku. 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje

 


Související články

Ceny bytů se až na výjimky obrátily k růstu po celém Česku

Stagnace cen na českém realitním trhu, kterou jsme sledovali posledních 18 měsíců, je pravděpodobně ta tam. A tolik očekávané zlevňování nemovitostí už rozhodně nemá smysl vyhlížet. Ceny bytů se až na výjimky obrátily k růstu po celém Česku a výrazně zdražují i rodinné domy. I nadále však platí, že nemovitostí se k široké veřejnosti dostane výrazně méně […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

30. 04. 2024

Přehled aktuálních sazeb hypoték – Fio banka je nejlevnější, některé banky dokonce zdražily

Kdo čekal, že se po březnovém snížení základní úrokové sazby ČNB o půl procentního bodu podobně zachovají i banky v případě hypotečních úvěrů, ten se nedočkal. Až na několik málo výjimek, jako v případě Fio banky, UniCredit Bank a AirBank, se všechny ostatní peněžní ústavy “zabetonovaly“ nad 5% hranicí.

Text: redakce hypoindex.cz

26. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *