EUR 24.300

USD 20.670

REPO sazba ČNB 3.50 %

Inflace 2.10 %

EUR 24.300

USD 20.670

27. 03. 2015

Facebook si vybral marketingovou akci České spořitelny a zařadil ji mezi případové studie renomovaných světových značek

 


 

–    Česká spořitelna je teprve druhou českou společností, které se povedlo zařadit mezi „case studies“ světových značek, a být tak příkladem v prodeji produktů přes sociální síť Facebook.

–    Prodej hypoték přes Facebook získal také ocenění v soutěží FLEMA Media Awards či Fincentrum Banka roku.

Společnost Facebook ocenila marketingovou akci České spořitelny, během které banka využila sociální síť pro přímý prodej hypoték. Umístila ji na svoje globální webové stránky mezi případové studie světových firem jako je Vodafone UK, Coca-cola, Estée Lauder či Audi. Facebook takto poukazuje na firmy, které ho dokáží unikátně a kreativně využívat. V případě České spořitelny upozorňuje především na prodejní model, který banka zvolila a uvádí i konkrétní výsledky, které kampaň bance přinesla. Z tuzemských firem stejného úspěchu dosáhl pouze startup ZOOT.

„Klíčem k úspěchu byla propagace pomocí technologií Facebook API* a motivování lidi, aby dále sdíleli naši aplikaci. Díky znalosti klientů, kteří navštívili buď naše internetové stránky Hypotečního centra, nebo samotnou aplikaci, jsme vytvořili tisíce přesně segmentovaných reklam. V podstatě jsme využili všechny dostupné údaje a technologie, které Facebook nabízí,“ říká Lukáš Burda zodpovědný za digitální marketing České spořitelny.

Pouhé čtyři dny stačily lidem loni v létě k tomu, aby pro sebe a další zájemce na Facebooku vybojovali hypotéku s výhodnou úrokovou sazbou. Unikátní nabídka České spořitelny byla podmíněna minimálním počtem 250 žadatelů a časovým limitem 14 dnů. Lidé proto sami sdíleli nabídku mezi své přátele a známé a limit prolomili již za čtyři dny. Česká spořitelna vloni prodala přes Facebook téměř 800 hypoték v celkovém objemu 1,42 mld. Kč. V současné chvíli má na Facebooku více než 43 tisíc fanoušků, a je tak nejúspěšnější mezi českými bankami. Česká spořitelna je na špičce i v rychlosti odpovídání na dotazy klientů v sociálních sítích – na Facebooku jim odpovídá v průměru do 35 minut.

REKLAMA

Inovativní přístup České spořitelny ocenila také odborná porota soutěže FLEMA Media Awards, která Českou spořitelnu koncem loňského roku ocenila prvním místem v kategorii Nejlepší využití digitálních médií, získala také ocenění Hypotéka roku v soutěži Fincentrum Banka roku. 

Loading

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%4.91 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%

5.11%

5.05%

5.01%

4.96%

4.94%

5.03%

5.05%

4.99%

4.91%

4.91%

4.91%
Historie vývoje

 

 


Související články

Je tu nová éra hypoték – vše jen elektronicky včetně katastru

Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Díky spolupráci společnosti Bankovní identita, a.s. s Českým úřadem zeměměřickým a katastrálním, Digitální informační agenturou, ministerstvem vnitra a bankami se otevřela cesta k plně digitálnímu zpracování všech podkladů spojených se sjednáním hypotéky. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

16. 12. 2025

Objem hypoték letos překročí hranici 300 miliard Kč

V listopadu 2025 poskytly banky a stavební spořitelny nové hypotéky za 28,1 miliardy Kč. Oproti říjnu sice aktivita objemově zeslábla o 4 %, ovšem po vyloučení sezónního vlivu se aktivita v posledních dvou měsících ustálila u 30 miliard s počtem nových hypoték okolo 6700. Od začátku roku tak jejich objem dosáhl 293 miliard korun, tedy o 84 […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

15. 12. 2025