25. 01. 2017
Subjekty:
Wüstenrot – stavební spořitelna
Natřete to vysokým splátkám: Wüstenrot startuje s novou marketingovou komunikací
Wüstenrot – stavební spořitelna přichází s kampaní na Půjčku ProBydlení určenou pro refinancování. Marketingová komunikace se objeví v on-line a printových titulech, ale i ve vybraných rádiích či outdooru. Kampaň představuje nového reklamního maskota – Wustíka, který je expert na financování bydlení. Wustík se stává jednotícím prvkem pro novou komunikační strategii.
![]()
První kampaň roku 2017 má za úkol potenciálním klientům představit Půjčku ProBydlení jako jedinečný způsob, jak snadno a rychle refinancovat své úvěry za velice výhodných podmínek. Je rovněž příležitostí pro podporu image Wüstenrotu, jako spolehlivého experta v oblasti financování bydlení.
„V mediální komunikaci jsme se zaměřili na detailní cílení. V první řadě se zaměříme na novou cílovou skupinu, která vzešla z rozboru našich stávajících klientů a rozboru potenciálu obchodních příležitostí na trhu,“ vysvětluje Pavlína Musilová, manažerka marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot,
a dodává: „Náš nový maskot Wustík bude čtenářům a posluchačům představovat všechny naše produktové novinky. Autorem je agentura Scholz & Friends, která obhájila vítězství v tendru na kreativní agenturu.“
Natřete to vysokým splátkám
Půjčka ProBydlení určená na refinancování nabízí mimořádnou úrokovou sazbu 4,39 % ročně. Klient může čerpat bez zajištění až 750 000 korun a může tak výrazně snížit své měsíční splátky a vylepšit svůj domácí rozpočet. Refinancovat lze nejen půjčky od jiných stavebních spořitelen, ale i účelové spotřebitelské úvěry, u kterých klient doloží jejich využití na bytovou potřebu.
Kampaň proto představuje Půjčku ProBydlení jako výhodnou možnost snadného a rychlého refinancování. Tomu odpovídá i hlavní claim: Natřete to vysokým splátkám!
![]()


