EUR 25.210

USD 23.417

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 2.6 %

EUR 25.210

USD 23.417

30. 03. 2023

0 komentářů

Chameleon je nová liška. Tváří ČSOB Stavební spořitelny se po 30 letech stává zvídavý chameleon

 

ČSOB Stavební spořitelna po 30 letech mění svou tvář. Lišku vystřídá chameleon, který je tváří úspěšného komunikačního konceptu skupiny ČSOB již od roku 2021.  Skupina tímto krokem naplňuje svou strategii jednoho silného brandu ČSOB, pod kterým nabízí všechny produkty a služby. Chameleon tedy nově zastřeší i stavební spoření a úvěry na rekonstrukce.

Loading



 

„Proč si to komplikovat? To je motto, které provází život našeho chameleona a vlastně je to i odpověď na to, proč měníme naši tvář. Naše skupina jde dlouhodobě cestou jasné a jednotné komunikace. Našim cílem je vytvořit jeden silný brand – skupinovou strategii značky, která bude propojena se všemi našimi finančními službami, a to se nám dlouhodobě daří. Naposledy jsme v rámci těchto změn představili vloni v létě ČSOB brand i na pobočkách České pošty,“ oznamuje k novince Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ve skupině ČSOB.

Velká změna, velká kampaň

ČSOB Stavební spořitelna vysvětlí změnu velkou televizní kampaní. Kampaň poběží od 3. dubna do 21. května nejen na televizních obrazovkách, ale také v rádiu a v online prostoru. Zároveň během jara zvenku přelepíme všech našich 350 poradenských míst a kanceláří. Dojde samozřejmě i k výměně všech POS materiálů a plakátů.

Z chameleona je hvězda

REKLAMA

Myšlenkou kreativního konceptu jsou hvězdné zprávy, ve kterých moderátor oznamuje změnu tváře ČSOB Stavební spořitelny jako opravdovou zpravodajskou senzaci. Zprávy vidí i chameleon a ihned mu je jasné, že on je tím “velkým zvířetem“, které by mělo lišku nahradit. Animovaný spot namluvila Veronika Khek Kubařová.

Stavebko nejúspěšnějším spořicím produktem Čechů

I v roce 2022 se ukázalo, že stavební spoření zůstává atraktivním spořícím nástrojem pro většinu domácností. Nově bylo uzavřeno 570 000 smluv, což je nejvyšší počet za posledních 8 let. Objem poskytnutých úvěrů stavebními spořitelnami ‒ 54 mld. Kč ‒ sice nedosahuje výsledků rekordního roku 2021, nicméně se jedná o jeden z nejlepších výsledků od roku 2010. Pro velkou část veřejnosti se jedná o spořící produkt číslo jedna. Dlouhodobě se ukazuje, že aktivní smlouvu o stavebním spoření má téměř 1/3 Čechů. K zájmu o stavební spoření v současnosti přispívají zajímavé úrokové sazby na spořících účtech, ale také dostupnost úvěrů a jejich příznivé sazby ve srovnání s hypotékou.

Kreativní agentura: Zaraguza

Mediální agentura: Lion Communications                                                 

Produkční agentura: Boogie Films a Alkay Animations Prague

REKLAMA

Creative lead: Judita Růžičková

Account director: Anna Nedelská

Odkaz na televizní spot: https://youtu.be/vCQSQ5PK3zg

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.32 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%
Historie vývoje

 

 


Související články

spořit na bydlení

Jak si spořit na bydlení, když už nechcete stavební spoření

Podpora stavebního spoření byla omezena na pouhých tisíc korun státní podpory za rok. A to při úložce 20 000 Kč ročně. Pokud vezmeme v úvahu to, že výkonnost stavebního spoření je velmi nízká a v posledních letech nedokázala ani porazit inflaci, tak je možná čas najít si jiný způsob spoření na bydlení.

Text: Hana Bartušková

Foto: Shutterstock

21. 03. 2024

stavební spoření 2024

Vyplatí se stavební spoření v roce 2024?

V rámci konsolidačního balíčku byla opět snížena podpora stavebního spoření. Přítom ale už v minulých letech víceméně platilo, že šlo o velmi konzervativní formu spoření/investice. Která nedokázala porazit ani inflaci a to ani po započtení státní podpory. Jak je to se stavebním spořením nyní? Vyplatí se a pro koho?

Text: Hana Bartušková

Foto: Shutterstock

05. 02. 2024

Další ročník programu Nová zelená úsporám odstartoval

Státní fond životního prostředí ČR (SFŽP ČR) tento týden po letní pauze spustil příjem žádostí o dotaci do nové etapy populárního programu Nová zelená úsporám (NZÚ). Pro žadatele je připraveno mnoho novinek včetně několika podprogramů, které reagují především na růst životních nákladů v podmínkách ekonomické krize.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

05. 10. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *