EUR 23.655

USD 21.982

REPO sazba ČNB 7.00 %

Inflace 12.7 %

EUR 23.655

USD 21.982

30. 03. 2023

0 komentářů

Chameleon je nová liška. Tváří ČSOB Stavební spořitelny se po 30 letech stává zvídavý chameleon

 

ČSOB Stavební spořitelna po 30 letech mění svou tvář. Lišku vystřídá chameleon, který je tváří úspěšného komunikačního konceptu skupiny ČSOB již od roku 2021.  Skupina tímto krokem naplňuje svou strategii jednoho silného brandu ČSOB, pod kterým nabízí všechny produkty a služby. Chameleon tedy nově zastřeší i stavební spoření a úvěry na rekonstrukce.

Loading



 

„Proč si to komplikovat? To je motto, které provází život našeho chameleona a vlastně je to i odpověď na to, proč měníme naši tvář. Naše skupina jde dlouhodobě cestou jasné a jednotné komunikace. Našim cílem je vytvořit jeden silný brand – skupinovou strategii značky, která bude propojena se všemi našimi finančními službami, a to se nám dlouhodobě daří. Naposledy jsme v rámci těchto změn představili vloni v létě ČSOB brand i na pobočkách České pošty,“ oznamuje k novince Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ve skupině ČSOB.

Velká změna, velká kampaň

ČSOB Stavební spořitelna vysvětlí změnu velkou televizní kampaní. Kampaň poběží od 3. dubna do 21. května nejen na televizních obrazovkách, ale také v rádiu a v online prostoru. Zároveň během jara zvenku přelepíme všech našich 350 poradenských míst a kanceláří. Dojde samozřejmě i k výměně všech POS materiálů a plakátů.

Z chameleona je hvězda

Myšlenkou kreativního konceptu jsou hvězdné zprávy, ve kterých moderátor oznamuje změnu tváře ČSOB Stavební spořitelny jako opravdovou zpravodajskou senzaci. Zprávy vidí i chameleon a ihned mu je jasné, že on je tím “velkým zvířetem“, které by mělo lišku nahradit. Animovaný spot namluvila Veronika Khek Kubařová.

REKLAMA

Stavebko nejúspěšnějším spořicím produktem Čechů

I v roce 2022 se ukázalo, že stavební spoření zůstává atraktivním spořícím nástrojem pro většinu domácností. Nově bylo uzavřeno 570 000 smluv, což je nejvyšší počet za posledních 8 let. Objem poskytnutých úvěrů stavebními spořitelnami ‒ 54 mld. Kč ‒ sice nedosahuje výsledků rekordního roku 2021, nicméně se jedná o jeden z nejlepších výsledků od roku 2010. Pro velkou část veřejnosti se jedná o spořící produkt číslo jedna. Dlouhodobě se ukazuje, že aktivní smlouvu o stavebním spoření má téměř 1/3 Čechů. K zájmu o stavební spoření v současnosti přispívají zajímavé úrokové sazby na spořících účtech, ale také dostupnost úvěrů a jejich příznivé sazby ve srovnání s hypotékou.

Kreativní agentura: Zaraguza

Mediální agentura: Lion Communications                                                 

Produkční agentura: Boogie Films a Alkay Animations Prague

REKLAMA

Creative lead: Judita Růžičková

Account director: Anna Nedelská

Odkaz na televizní spot: https://youtu.be/vCQSQ5PK3zg

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%6.32 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

4.62%

4.88%

5.33%

5.71%

6.24%

6.28%

6.23%

6.2%

6.31%

6.34%

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%
Historie vývoje


Související články

Swiss Life v Česku posílí, stane se jedinou užívanou značkou po akvizici společnosti Fincentrum švýcarskou skupinou Swiss Life

Společnost Fincentrum & Swiss Life Select  změní k 1. květnu 2023 název na Swiss Life Select. Dceřiná realitní společnost Fincentrum Reality, která patří mezi největší realitní kanceláře v zemi, změní název na Swiss Life Select Reality. Změnou názvů formálně končí post-akviziční proces spojení dvou tradičních finančně-poradenských společností Fincentrum a Swiss Life Select, které mají od září 2018 […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Swiss Life Select

03. 04. 2023

Stát by si měl rušení podpory stavebního spoření ještě velmi dobře rozmyslet

Státní podpora stavebního spoření činila loni 4,2 miliardy korun. K tomu stát na příspěvcích na bydlení utratil dalších 8 miliard korun. Je přitom jisté, že domácnosti nyní ohrožuje energetická chudoba víc než kdy v minulosti – žádostí o státní příspěvek na bydlení tak v budoucnu bude pravděpodobně přibývat a náklady pro stát významně porostou. Přitom je to právě stavební […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

30. 03. 2023

Češi odkládají nákup vlastního bydlení

Tři čtvrtiny Čechů zvažují, že kvůli současné ekonomické situaci odloží nákup vlastního bydlení. Více než polovina (57,1 %) přemýšlí kvůli vysokým cenám nemovitostí o přestěhování do levnější lokality. Útočiště by přitom hledali na vesnici. Čtyři z pěti respondentů věří, že je bydlení na vesnici dostupnější než to ve městě. Vyplývá to z průzkumu, který pro finanční […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

29. 03. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *