EUR 24.340

USD 22.967

REPO sazba ČNB 7.00 %

Inflace 8.5 %

EUR 24.340

USD 22.967

03. 02. 2022

0 komentářů

Poštovní spořitelna se změní na ČSOB Poštovní spořitelnu. Klienti tak získají ještě snadnější přístup ke všem službám skupiny ČSOB

 

Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Výhodou pro klienty Poštovní spořitelny bude snadnější přístup ke všem službám, které skupina ČSOB nabízí, včetně nejmodernějšího digitálního prostředí. Ostatní klienti ČSOB zřetelně uvidí, že mohou finanční služby své banky používat i na každé poště.

Loading



 

“ČSOB tímto krokem zdůrazňuje, že je opravdu nejdostupnější bankou v Česku, co se týče počtu fyzických obslužných míst. Klienti ČSOB i Poštovní spořitelny nás mohou navštívit na některé z našich 200 poboček ČSOB a 3 200 pošt, popřípadě si potřebné věci vyřídit v našem digitálním prostředí, včetně využívání nové mobilní aplikace. Naše služby se tak stávají pro klienty, ať už žijí ve městě, nebo na vesnici, stále dostupnější. Změna názvu neovlivní nabízené produkty a služby a klienti Poštovní spořitelny nemusí v této souvislosti nic řešit, veškeré benefity jsou jim zachovány. I nadále mohou navštívit svoji oblíbenou přepážku České pošty či pobočku ČSOB. Užším propojením Poštovní spořitelny a ČSOB získají klienti další možnosti individuálního poradenství například v oblastech financování bydlení, investování či pojištění. Koneckonců již s předstihem na poštovní přepážky přišly úspěšné a oblíbené produkty s modrým brandem jako např. ČSOB Drobné. Změna značky Poštovní spořitelny umocní vnímání skupiny ČSOB jako retailové finanční skupiny pro každou situaci našich klientů,” sděluje ke změnám Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.

Na sjednocení brandů v rámci skupiny se pracovalo již několik let, změna brandu ČSOB Stavební spořitelny je jedním z viditelných kroků, jednotné online prostředí s jednotnou identitou a přístupem do internetového bankovnictví či nové mobilní aplikaci ČSOB Smart s virtuální asistentkou Kate je krokem možná navenek méně viditelným, ale pro komfort našich klientů snad ještě důležitějším.

Viditelnější propojení se značkou ČSOB vítá i Roman Knap, generální ředitel České pošty: „Pro naše klienty je důležité, aby dostávali své služby v požadované kvalitě a rychlosti. Změna přispěje k lepší identifikaci značky. Zákazníci budou vědět, co a kde na poštách získají. Nabízíme komplexní nabídku poštovních i finančních služeb.“

A jak se Poštovní spořitelna kromě loga “přebarví”? A bude marketingový maskot ČSOB, chameleón, kterého začne využívat také ČSOB Poštovní spořitelna, modrý, nebo červený? To si ČSOB zatím nechává jako překvapení. Již nyní ale můžeme prozradit, že se vtip a nadhled z komunikace ČSOB (Poštovní spořitelny) nevytratí.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%6.1 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.24%

6.28%

6.23%

6.2%

6.31%

6.34%

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%
Historie vývoje


Související články

Jak získat dotaci na energeticky úspornou rekonstrukci bydlení

V dnešní době se stále více lidí zajímá energetickou úspornost svých domovů. Je to nejen cesta, jak být šetrnější k přírodě, ale také jak ušetřit peníze. Rekonstrukce vašeho bydlení totiž může výrazně snížit měsíční výdaje za energie. Navíc taková rekonstrukce výrazně zlepší celkovou kvalitu bydlení a zvýší hodnotu nemovitosti. Nyní bude díky novému dotačnímu programu „Oprav […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

22. 09. 2023

Stavební spoření čekají změny, zezelená

Stavební spoření formované v 90. letech se mělo opírat o model financování nepřehlédnutelným způsobem dotovaný státem. Masa klientů měla i díky motivaci v podobě vcelku slušné státní podpory spoření realizovat své úložky. Z nashromážděného množství peněz mělo být možné úvěrovat účastníky schématu a financovat jejich bytovou potřebu.

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

09. 06. 2023

Swiss Life v Česku posílí, stane se jedinou užívanou značkou po akvizici společnosti Fincentrum švýcarskou skupinou Swiss Life

Společnost Fincentrum & Swiss Life Select  změní k 1. květnu 2023 název na Swiss Life Select. Dceřiná realitní společnost Fincentrum Reality, která patří mezi největší realitní kanceláře v zemi, změní název na Swiss Life Select Reality. Změnou názvů formálně končí post-akviziční proces spojení dvou tradičních finančně-poradenských společností Fincentrum a Swiss Life Select, které mají od září 2018 […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Swiss Life Select

03. 04. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *