EUR 25.025

USD 23.283

REPO sazba ČNB 5.25 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.025

USD 23.283

14. 03. 2018

0 komentářů

Startup VideoBydleni.cz má za cíl změnit zastaralé principy realitního trhu

 

Unikátní realitní portál VideoBydleni.cz se stává velkým hráčem na realitním trhu. Jeho jedinečnost spočívá v prezentování nemovitostí nejen pomocí fotografií, ale především formou videa. Hlavním klientem jsou realitní kanceláře. Primární snaha projektu je podle Jakuba Veverky, jednoho ze zakladatelů, tvořit službu, která změní způsob, jakým lidé hledají nemovitosti. Motorem pro zakladatele VideoBydleni.cz je chuť posunout inzertní svět v realitách na další úroveň.

Loading



 


Projekt VideoBydlení vzešel z chutě dvou lidí dělat byznys. Strnitá cesta dala dohromady Jakuba Veverku s Jiřím Tschiharschem. Se zkušenostmi z realitní kanceláře a účetního mínusu kvůli ztrátě kapitálu spojenectvím s nepoctivým obchodním partnerem se oba pustili do startupu VideoBydlení. To se psal rok 2012 a postupně se etabloval na složitém realitním trhu a získal si řadu klientů. Jaké jsou hlavní výhody? Zhlédnutím video prohlídky získá zájemce představu o dané nemovitosti. „Projekt se tak snaží předejít situacím, kdy zájemce jede na prohlídku nemovitosti se třemi fotkami a z prohlídky odchází zklamán a pouze tak ztrácí čas,“ říká Jakub Veverka, jednatel a spoluzakladatel VideoBydlení.cz.
Obchodní model? Jít za poptávkou. „Díky tomu, že jdeme za poptávkou tady ještě nyní jsme. Nasloucháme klientům. I díky tomu, že jsme znali bolesti realitních kanceláří z vlastní zkušenosti, mohli jsme všechna řešení psát na míru problémům realitních kanceláří,“ říká jeden ze zakladatelů, Jakub Veverka.  Získat první obsah trvalo zapáleným realitním nadšencům přes rok. Byla to pomalá, dlouhodobá práce.
Co by byl web bez programátora. Projekt VideoBydleni.cz využívá maximálního potenciálu a možností internetu. Jde o webovou aplikaci, která chce být pro své uživatele co nejvíce přívětivá a intuitivní. Určitě nechce nechat uživatele zbytečně přemýšlet a na portálu tápat. Trvalo dva roky, než realitní nadšenci našli programátora, který napsal platformu VideoBydlení za vyhovujících podmínek. Dnes je programátor Ing. Miroslav Hejna, jedním ze společníků.
Jaké jsou vize?
„V průběhu jednoho roku bychom se rádi dostali na návštěvnost 1 000 000 uživatelů za měsíc. Máme k tomu solidně našlápnuto, již v lednu 2018 jsme vyrostli oproti prosinci 2017 o 30 %. V současné době probíhá SEO a tlačíme nemalé prostředky do linkbuildingu. V číslech bychom chtěli dosáhnout na 2 500 inzerujících realitních kanceláří a cca 60-70 000 unikátních inzerátů. Velký budget spolkne také silné cílení na sociální síti Facebook, který nám dělá krásná čísla. Náš cíl je stát se do roka minimálně trojkou na trhu realitních portálů,“ sdílí svou vizi Jakub Veverka z VideoBydlení.cz.
Cílem zakladatelů VideoBydleni.cz je bod, kdy bude podíl foto a video inzerátů 50 na 50. Nyní počet realitních kanceláří, které natáčejí video prohlídky roste o více než 100 % za rok. „Jde to pomalu, je to o edukaci trhu realitních makléřů, kdy pomocí našeho týmu vzděláváme realitní makléře ve videu. Náš cíl je, aby se člověk, který svěří realitnímu makléři nemovitost do prodeje, rovnou makléře zeptal, zdali si nemovitost natočí také na video. Video bude jednou standardem v propagaci, 3D Virtuální prohlídky budou unikátem,“ shrnuje Jakub Veverka z VideoBydleni.cz.
První na trhu
Realitní trh v Čechách je dle tvůrců poměrně malý. Pro vysvětlení pozice VideoBydlení je vertikálně nad realitními kancelářemi. Realitní portály jsou pak dodavateli klientů realitním kancelářím. VideoBydlení je pak první video-realitní portál v ČR s nejvíce videoprohlídkami.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje

 


Související články

Analýza: Poptávka po nových bytech v Praze prudce vzrostla

První čtvrtletí letošního roku přineslo další výrazné oživení poptávky na pražském trhu s novými byty. Prodalo se jich bezmála o čtvrtinu více než v předchozím čtvrtletí a téměř 2,5krát tolik, co ve stejném období loňského roku. Výrazný vliv měly především klesající úrokové sazby a zlepšení dostupnosti hypoték.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

03. 05. 2024

Nájmy rostly pomaleji, než se čekalo

Zajímavá zpráva přichází pro všechny domácnosti mířící do nájmů. Jejich aktuální růst je výrazně nižší, než jaký předpokládaly prognózy ze začátku roku. A to přesto, že poptávka nepřestává být rekordní. Například v Praze se pohybuje kolem 45 zájemců na jeden byt, v Brně kolem 20 zájemců. Pražské ceny se nyní pohybují na úrovni 359 korun za metr […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

02. 05. 2024

Ceny bytů se až na výjimky obrátily k růstu po celém Česku

Stagnace cen na českém realitním trhu, kterou jsme sledovali posledních 18 měsíců, je pravděpodobně ta tam. A tolik očekávané zlevňování nemovitostí už rozhodně nemá smysl vyhlížet. Ceny bytů se až na výjimky obrátily k růstu po celém Česku a výrazně zdražují i rodinné domy. I nadále však platí, že nemovitostí se k široké veřejnosti dostane výrazně méně […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

30. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *