EUR 25.165

USD 23.481

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.165

USD 23.481

Central Group slaví 30 let a představuje nové logo

 

Největší český rezidenční stavitel Central Group slaví 30 let od svého založení a ke svým kulatým narozeninám mění své logo. Jeho novou podobu představil na charitativním galavečeru, který se konal v Obecním domě v Praze. Central Group v rámci slavnostního večera, během kterého zahrála i legendární britská kapela SMOKIE, zároveň předal šek na milion korun Nadačnímu fondu pro zdraví dětí.

Loading



 

Společnost Central Group byla založena 25. února 1994. Z malé firmy zabývající se parcelací a prodejem jednotlivých pozemků se postupem času vypracoval až na pozici největšího rezidenčního stavitele a lídra bytového trhu v ČR. Za 30 let působení na trhu prodal již téměř 20.000 bytů, domů a parcel. Díky Central Group bydlí již více než 40 tisíc lidí, což odpovídá počtu obyvatel velkého okresního města jako je Mladá Boleslav. Dalších 35.000 bytů pro zhruba 70 tisíc lidí aktuálně připravuje, a to už odpovídá velikosti krajského města jako je například Zlín.

„Za těch 30 let jsme se výrazně zapsali do podoby nové Prahy a Central Group se stal synonymem pro nové bydlení. Co jsme dokázali mě naplňuje ohromnou radostí a hrdostí, ale byla to i obrovská dřina. Velký dík patří všem našim zaměstnancům, bez kterých by to nešlo,“ říká zakladatel a šéf Central Group Dušan Kunovský.

Central Group mění po 30 letech své logo

Ke svým kulatým narozeninám mění Central Group po 30 letech své logo. Jako kontinuitu k úspěchu firmy zachovává nové logo žlutočernou barevnost i vycentrování názvu společnosti. Nové písmo a řešení loga však symbolizují současný moderní a inovativní přístup firmy. Netypické „E“ v logu pak symbolizuje pevné a stabilní základy, na kterých firma stojí, a také stavebnictví – jako tvorbu trvalých hodnot.

„Novým moderním logem, které navrhl náš interní tým grafiků, jsme chtěli vyzdvihnout inovativnost naší firmy. Zároveň jsme ale zachovali všechny hlavní prvky včetně barevné kombinace, takže pro lidi nebude problém nás poznat. Doufám, že se jim nové logo bude líbit stejně jako nám,“ vysvětluje Kunovský.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje

 


Související články

Přehled aktuálních sazeb hypoték – Fio banka je nejlevnější, některé banky dokonce zdražily

Kdo čekal, že se po březnovém snížení základní úrokové sazby ČNB o půl procentního bodu podobně zachovají i banky v případě hypotečních úvěrů, ten se nedočkal. Až na několik málo výjimek, jako v případě Fio banky, UniCredit Bank a AirBank, se všechny ostatní peněžní ústavy “zabetonovaly“ nad 5% hranicí.

Text: redakce hypoindex.cz

26. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *