EUR 25.305

USD 23.413

REPO sazba ČNB 5.75 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.305

USD 23.413

Buřinka přináší ve své podzimní kampani revoluční novinku

 

Ještě před koncem prázdnin odstartovala podzimní komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Po úspěšné jarní propagaci znovu pokračuje Buřinka v televizní kampani, ve které tentokrát komunikuje možnost dokládání účelu úvěru jednoduše a bez faktur, pouze fotografiemi před a po rekonstrukci. Kromě televizních spotů se tento benefit bude až do poloviny října komunikovat prostřednictvím online médií, YouTube, PR a sociálních sítí. Bonusem nejen pro klienty Buřinky bude soutěž o 24 kávovarů, která poběží na Instagramu.

Loading



 


Od 20. srpna mohou televizní diváci vídat aktualizovaný TV spot Buřinky režiséra Milana Baloga, ve kterém hraje opět hlavní roli kuchyně. Tématem 20´ spotu je novinka ÚVĚR BEZ FAKTUR. Klientům výrazně zjednoduší dokládání účelovosti. U nezajištěných úvěrů od Buřinky nemusí dokládat faktury, stačí fotografie před a po skončení rekonstrukce či výstavby a soupis prací. U zajištěných úvěrů je možné dokládat účelovost i aktualizací znaleckého posudku.
Zároveň s kampaní bude pro klienty Buřinky spuštěno uživatelsky komfortní webové rozhraní pro nahrání potřebných fotografií a dokumentů, a to přímo na internetových stránkách Buřinky: https://www.burinka.cz/zasilani-podkladu-a-dokumentu/.
Buřinka zákazníky přesvědčuje, že je skvělým partnerem všech českých domácností při rekonstrukci
a snaží se v duchu své vize „Společně měníme bydlení v domov“ nabídnout co nejjednodušší
a nejsnadnější financování představ o vysněném domově. Z Úvěru od Buřinky si mohou nyní klienti pořídit i další položky, které až dosud nebylo možné úvěrem financovat. Jde například o bílou i černou elektroniku nebo domácí textil, pokud si je klient pořídí v souvislosti s rekonstrukcí či výstavbou.
Hlavním produktem, který Buřinka v této komunikační kampani propaguje, je Úvěr od Buřinky s konkrétní nabídkou půjčky na rekonstrukci ve výši 200 000 Kč za 1 460 Kč měsíčně.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.62 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%
Historie vývoje


Související články

Udržitelné stavebnictví? Budoucnost je v podhoubí

Podhoubí je materiál, ze kterého se dá vyrobit plno věcí. Například květináče, akustické panely nebo různé obaly. Mycelium neboli podhoubí však v sobě skýtá další možnosti. Například pro obor udržitelného stavebnictví.

Text: Monika Lukešová

18. 05. 2023

Stavební spoření získává na popularitě. Podívejte se, na co spořitelny lákají klienty

I když údaje stavebních spořitelen za loňský rok nejsou nijak příznivé, týká se to hlavně úvěrů ze stavebního spoření. Počet nových smluv roste. Podle průzkumu ČMSS je atraktivita stavebního spoření nejvyšší za posledních osm let. Loni vzrostl počet nově uzavřených smluv o stavebním spoření o 15 procent a letos se očekává další nárůst. Stavební spořitelny […]

Text: Monika Lukešová

16. 04. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *