Pondělí 18. června. Svátek má Milan.

M&M Reality uspořádaly největší firemní dovolenou

24.05.2018 12:05 Tisková zpráva:

Petr Morcinek, majitel holdingu M&M reality, pozval sedm set svých spolupracovníků a dalších hostů na největší firemní dovolenou, jakou kdy jakákoliv česká firma uspořádala. Makléři, finanční a investiční poradci, pojišťovací specialisté, zaměstnanci centrály, management a obchodní partneři největší realitně finanční skupiny na tuzemském trhu obsadili téměř třetinu kapacity zaoceánské lodi s názvem SIMFONIA. Zúčastnil se také Richard Krajčo s celou kapelou Kryštof.

Ve dnech 14.–19. května 2018 se pracovníci a obchodní partneři holdingu M&M Reality

zúčastnili plavby po nádherných přístavech v Jaderském moři.  Na lodi si užívali svůj all inclusive status a bylo opravdu z čeho vybírat. Sinfonia italské plavební společnosti MSC Cruises, která pořádá úspěšně okružní plavby již více než 30 let, je loď o 13 palubách. Na těch se nachází mnoho restaurací a barů nebo třeba kasino a divadelní sál.  K dispozici je samozřejmě i řada sportovišť, wellness se saunami, masážemi a kosmetickým salónem a mnoho dalších atrakcí.

V pondělí mořeplavci vypluli z italských Benátek a postupně navštívili perly Jadranu – slovinský Koper, chorvatské přístavy Zadar a Dubrovník a před sobotním připlutím zpět do Benátek ještě útulnou italskou Anconu.

Kromě luxusu, který zaoceánská loď sama o sobě nabízí, připravil Petr Morcinek svým hostům ještě jedno obrovské překvapení. Ve čtvrtek se v Dubrovníku nalodil jeho kamarád Richard Krajčo s celou kapelou Kryštof a pasažéři si v divadelním sále, který praskal ve švech, dosyta vychutnali jejich dvouhodinový koncert. Hudebníci poté zůstali na lodi až do konce plavby.

“S organizací naší tradiční firemní dovolené to máme rok od roku těžší,” říká majitel M&M Reality Holdingu Petr Morcinek. “Už v minulých třech letech jsme objednávali několik hotelů v Mexiku, na Kubě nebo v Dubaji, protože jsme se nikdy do jednoho nevešli. A tak jsme se i horko těžko všichni potkávali a užívali si třeba výlety nebo společné večery. Letos, kdy jsme čtvrtině firmy slíbili, že se za zásluhy o rozvoj holdingu zúčastní největší firemní dovolené všech dob, jsme se sami trochu chytli do pasti. Až jsme nakonec s managementem dostali spásný nápad. Vždyť jsme stejně všichni na jedné lodi!,” popisuje Petr Morcinek, kde vznikl nápad vzít své spolupracovníky, hosty a obchodní partnery na zaoceánskou loď. A když viděl, jak si všichni plavbu chválili a osobně i na Facebooku mu za ni děkovali, slíbil, že se z plavby stane tradice.

Tisková zpráva: M&M reality

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.