EUR 25.005

USD 23.223

REPO sazba ČNB 5.25 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.005

USD 23.223

Modrá pyramida chce být jedničkou na trhu v péči o klienta

 

Modrá pyramida dostává takřka denně zpětnou vazbu a hodnocení od klientů. Data jí pomáhá získat a vyhodnocovat aplikace ELIS, kterou na míru Modré pyramidě vyvinula výzkumná společnost Ipsos. Díky plně funkčnímu CRM nástroji firma výrazně eliminovala klasické papírové formuláře, zefektivnila procesy a zlepšila klientům poskytované služby.

Loading



 


„Před zavedením nového systému ELIS jsme v Modré pyramidě dělali klasické papírové průzkumy spokojenosti. Ale ty se staly postupem času velmi omezené, přežité a bez možnosti aktivní práce s danou zpětnou vazbou. Nepoznali jsme z nich, jaký názor mají lidé na konkrétní kroky při získávání úvěru či na pracovníka, který s nimi úvěr sjednává. Cítili jsme potřebu získat od zákazníků více informací o tom, jaká zlepšení by uvítali, ale postrádali jsme i exaktní data, od kterých kroků ve stávajícím procesu bychom mohli upustit,“ popsala Ilona Katzová hlavní důvody implementace moderního klientského programu.
Díky ELIS obdrží každý klient do 3 dnů po návštěvě pobočky Modré pyramidy e-mailem žádost o zaslání zpětného hodnocení. V současné době se návratnost vyplněného dotazníku zpětné vazby pohybuje okolo 15 %. „ELIS jako takový je jen šikovný nástroj; podobné používá spousta firem na trhu. Důležitější je, co se děje po samotném sběru informací od klientů. Všechny komentáře jsou přečteny, roztříděny, pětinu nespokojených zákazníků telefonicky kontaktujeme, abychom probrali důvod jejich nespokojenosti a navrhli možná alternativní řešení,“ uvedla Ilona Katzová a upřesnila, že se získanými daty následně pracují manažeři obchodní sítě. Pro strategická rozhodnutí je využívají i členové top managementu. Revolučním bylo i rozhodnutí promítat vzkazy klientů v originálním znění na LCD obrazovkách v prostorách Modré pyramidy. „Vzbudilo to mezi zaměstnanci rozruch, ale leckdy i obdiv. Komentáře klientů chceme využít jako pozitivní motivaci našeho týmu,“ uzavřela Katzová.      
 
Ocenění v soutěži CX Awards
Jedinečnost práce s aplikací Elis ocenila i odborná veřejnost. Modrá pyramida získala v soutěži CX Awards od Clientology Institute první místo v kategorii Reakce na zpětnou vazbu. „Přesto, že s ELIS pracujeme poměrně krátkou dobu, jsme získali prestižní ocenění v soutěži CX Awards. Pozitivní reakce klientů jsou pro nás skvělou motivací a potvrzením, že jsme se s investicí do ELIS posunuli o velký krok kupředu. Odborné uznání je pro nás potvrzením, že jsme se vydali správnou cestou a já jsem hrdý na celý tým zaměstnanců, který o naše klienty pečuje,“ říká Pavel Jirák, generální ředitel Modré pyramidy.
 
 
 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.57 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%
Historie vývoje

 


Související články

Stavební spoření získává na popularitě. Podívejte se, na co spořitelny lákají klienty

I když údaje stavebních spořitelen za loňský rok nejsou nijak příznivé, týká se to hlavně úvěrů ze stavebního spoření. Počet nových smluv roste. Podle průzkumu ČMSS je atraktivita stavebního spoření nejvyšší za posledních osm let. Loni vzrostl počet nově uzavřených smluv o stavebním spoření o 15 procent a letos se očekává další nárůst. Stavební spořitelny […]

Text: Monika Lukešová

16. 04. 2019

Stavební spořitelny lámou úrokové rekordy

Zvýšený zájem o úvěry stlačil v létě na historicky nejnižní úrovně i úrokové sazby úvěrů ze stavebního spoření. Úrokové sazby poprvé prolomily hranici čtyř procent. Některé stavební spořitelny jdou ale dále a nabízejí úvěry ještě levněji. Za kolik a na co si české domácnosti půjčují?

Text: Jiří Havelka

13. 10. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *