EUR 25.350

USD 23.394

REPO sazba ČNB 6.25 %

Inflace 2.3 %

EUR 25.350

USD 23.394

Modrá pyramida ve speciální kampani radí, jak řešit bydlení v době pokoronavirové

 

V nejistých dobách způsobených koronavirovou pandemií se Modrá pyramida rozhodla přijít s edukační kampaní, která má osvětlit, jak se promění realitní trh a jak krizovou situaci obrátit k lepšímu alespoň v otázkách bydlení. Kampaň má několik fází – první je založená na budování povědomí, následuje série článků rozebírající realitní téma z různých úhlů. K vidění je od června v outdooru a zejména online, konkrétně pak na Facebooku, Instagramu a na speciálních webových stránkách  www.spravnadoba.cz. Za strategií a kreativou kampaně stojí agentura Brain One, obsah článků má na starosti Obsahová agentura.
 „Za vznikem této komunikace je snaha širokou veřejnost uklidnit a ukázat jí, že i krizovou situaci může otočit k lepšímu. Chápeme, že nenadálé události mohly ovlivnit rozhodnutí lidí, jestli začít rekonstruovat, stavět nebo třeba koupit nemovitost. Není třeba panikařit, naše zkušenosti ukazují, že právě krizová období lze efektivně využít, a dokonce na nich získat. Naším cílem je, se o tyto zkušenosti s klienty podělit a dodat jim pro jejich nelehké rozhodování maximální množství informací,” říká Ondřej Suchý, marketingový manažer Modré pyramidy.

Loading



 


Kampaň bude k vidění v průběhu června na venkovních plochách ve všech regionech ČR a také bude až do konce srpna v online prostředí. Je připravena řada animovaných kreativ a formátů pro Facebook a Instagram.  Stěžejním bodem kampaně je webová stránka www.spravnadoba.cz kde budou uveřejňovány články, které se budou realitní tematikou v době pokoronavirové zaobírat z širšího hlediska a odpovídat na potenciální otázky různým cílovým skupinám. Čtenáři se tak například dozví, jak na nejlevnější refinancování hypotéky, kdy je lepší nemovitost prodat a kdy ji udržet, jak snížit provozní náklady ve vlastním domě a mnoho dalšího. Online poté doprovází i komunikace na poradenských místech Modré pyramidy.
„Co se kreativní stránky týče, chtěli jsme být co nejjednodušší a maximálně vycházet z nové barevné palety a vizuálního stylu Modré pyramidy. Hlavním motivem je otazník vyskládaný ze stylizovaných ikonek znázorňujících všechny možné činnosti spojené se zlepšováním bydlení. Tuto cestu jsme volili i s ohledem na využití v online prostředí, kde hodně spoléháme na kratší animované formáty,” vysvětluje Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One.
 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.6 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.34%

6.34%

6.37%

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%
Historie vývoje


Související články

Ceny pozemků rostly, rodinných domů stagnovaly a bytů klesly

Byty meziročně zlevnily o 5,8 procenta, rodinné domy o 0,1 procenta. Naopak tržní hodnota pozemků díky poptávce převyšující nabídku meziročně rostla o 7,2 procenta. Tempo růstu cen pozemků nicméně v závěru roku zpomalilo. Celkový vývoj na trhu nemovitostí ukazuje, že k rozhodnutí o koupi přichází nejvhodnější doba. Data vyplývají za aktuálního ukazatele ČSOB Index.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: SUR REAL Investments

23. 02. 2024

Pronajímatelé často zakazují i to, co nemají

Nájemní smlouva o nájmu bytu či domu je jedním z nejčastějších typů smluv, které lidé uzavírají. Protože si je většinou píší pronajímatelé sami, jejich obsah se může velmi odlišovat, a to jak od jiných nájemních smluv, tak zejména od znění zákonných ustanovení. Vzniká velké množství situací, kdy je nájemníkovi zakázáno něco, co zakázat nelze. Jaké […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

20. 02. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *