EUR 25.665

USD 22.733

REPO sazba ČNB 2.75 %

Inflace 5.8 %

EUR 25.665

USD 22.733

02. 06. 2020

Modrá pyramida ve speciální kampani radí, jak řešit bydlení v době pokoronavirové

 

V nejistých dobách způsobených koronavirovou pandemií se Modrá pyramida rozhodla přijít s edukační kampaní, která má osvětlit, jak se promění realitní trh a jak krizovou situaci obrátit k lepšímu alespoň v otázkách bydlení. Kampaň má několik fází – první je založená na budování povědomí, následuje série článků rozebírající realitní téma z různých úhlů. K vidění je od června v outdooru a zejména online, konkrétně pak na Facebooku, Instagramu a na speciálních webových stránkách  www.spravnadoba.cz. Za strategií a kreativou kampaně stojí agentura Brain One, obsah článků má na starosti Obsahová agentura.
 „Za vznikem této komunikace je snaha širokou veřejnost uklidnit a ukázat jí, že i krizovou situaci může otočit k lepšímu. Chápeme, že nenadálé události mohly ovlivnit rozhodnutí lidí, jestli začít rekonstruovat, stavět nebo třeba koupit nemovitost. Není třeba panikařit, naše zkušenosti ukazují, že právě krizová období lze efektivně využít, a dokonce na nich získat. Naším cílem je, se o tyto zkušenosti s klienty podělit a dodat jim pro jejich nelehké rozhodování maximální množství informací,” říká Ondřej Suchý, marketingový manažer Modré pyramidy.



 


Kampaň bude k vidění v průběhu června na venkovních plochách ve všech regionech ČR a také bude až do konce srpna v online prostředí. Je připravena řada animovaných kreativ a formátů pro Facebook a Instagram.  Stěžejním bodem kampaně je webová stránka www.spravnadoba.cz kde budou uveřejňovány články, které se budou realitní tematikou v době pokoronavirové zaobírat z širšího hlediska a odpovídat na potenciální otázky různým cílovým skupinám. Čtenáři se tak například dozví, jak na nejlevnější refinancování hypotéky, kdy je lepší nemovitost prodat a kdy ji udržet, jak snížit provozní náklady ve vlastním domě a mnoho dalšího. Online poté doprovází i komunikace na poradenských místech Modré pyramidy.
„Co se kreativní stránky týče, chtěli jsme být co nejjednodušší a maximálně vycházet z nové barevné palety a vizuálního stylu Modré pyramidy. Hlavním motivem je otazník vyskládaný ze stylizovaných ikonek znázorňujících všechny možné činnosti spojené se zlepšováním bydlení. Tuto cestu jsme volili i s ohledem na využití v online prostředí, kde hodně spoléháme na kratší animované formáty,” vysvětluje Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One.
 

Vstoupit do diskuze Žádný příspěvek

Vývoj fincentrum hypoindexu

%2.54 Aktuální výše Hypoindexu

2.11%

2.07%

2.02%

1.98%

1.96%

1.94%

1.93%

1.94%

1.98%

2.06%

2.13%

2.23%

2.32%

2.43%

2.54%
Historie vývoje


Související články

Růst cen rezidenčních nemovitostí v ČR ve třetím čtvrtletí znovu lámal rekordy

Růst cen rezidenčních nemovitostí v České republice ve třetím kvartálu znovu překonával rekordy. Pozemky meziročně zdražily dokonce o 21,9 %, ukázal HB Index, což je největší nárůst v desetileté historii indexu. Rekordní kvartální nárůst o 5 % si připsal také bytový segment. Vysokou poptávku dále posilují obavy z inflace. Ta lidi motivuje investovat volné prostředky do nemovitostí s cílem uchránit […]

Text: redakce hypoindex.cz

23. 11. 2021

Co je v dnešní době luxusní bydlení? Pro někoho smart home, pro jiného vlastní byt

Dříve bylo považováno za luxus zděné jádro v panelákovém bytě nebo dokonce barevná televize.  Doba se změnila a zděné jádro už nikoho nezaujme. Za luxus je momentálně považujeme třeba chytrou domácnost ovládanou přes mobil, kuchyňskou deska z černého mramoru, exkluzivní zimní zahradu, saunu nebo vlastní bazén.

Text: František Veselý

Foto: freeimages.com

19. 11. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 



Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.