EUR 24.210

USD 20.786

REPO sazba ČNB 3.50 %

Inflace 2.50 %

EUR 24.210

USD 20.786

02. 06. 2020

Modrá pyramida ve speciální kampani radí, jak řešit bydlení v době pokoronavirové

 

V nejistých dobách způsobených koronavirovou pandemií se Modrá pyramida rozhodla přijít s edukační kampaní, která má osvětlit, jak se promění realitní trh a jak krizovou situaci obrátit k lepšímu alespoň v otázkách bydlení. Kampaň má několik fází – první je založená na budování povědomí, následuje série článků rozebírající realitní téma z různých úhlů. K vidění je od června v outdooru a zejména online, konkrétně pak na Facebooku, Instagramu a na speciálních webových stránkách  www.spravnadoba.cz. Za strategií a kreativou kampaně stojí agentura Brain One, obsah článků má na starosti Obsahová agentura.
 „Za vznikem této komunikace je snaha širokou veřejnost uklidnit a ukázat jí, že i krizovou situaci může otočit k lepšímu. Chápeme, že nenadálé události mohly ovlivnit rozhodnutí lidí, jestli začít rekonstruovat, stavět nebo třeba koupit nemovitost. Není třeba panikařit, naše zkušenosti ukazují, že právě krizová období lze efektivně využít, a dokonce na nich získat. Naším cílem je, se o tyto zkušenosti s klienty podělit a dodat jim pro jejich nelehké rozhodování maximální množství informací,” říká Ondřej Suchý, marketingový manažer Modré pyramidy.

Loading



 


Kampaň bude k vidění v průběhu června na venkovních plochách ve všech regionech ČR a také bude až do konce srpna v online prostředí. Je připravena řada animovaných kreativ a formátů pro Facebook a Instagram.  Stěžejním bodem kampaně je webová stránka www.spravnadoba.cz kde budou uveřejňovány články, které se budou realitní tematikou v době pokoronavirové zaobírat z širšího hlediska a odpovídat na potenciální otázky různým cílovým skupinám. Čtenáři se tak například dozví, jak na nejlevnější refinancování hypotéky, kdy je lepší nemovitost prodat a kdy ji udržet, jak snížit provozní náklady ve vlastním domě a mnoho dalšího. Online poté doprovází i komunikace na poradenských místech Modré pyramidy.
„Co se kreativní stránky týče, chtěli jsme být co nejjednodušší a maximálně vycházet z nové barevné palety a vizuálního stylu Modré pyramidy. Hlavním motivem je otazník vyskládaný ze stylizovaných ikonek znázorňujících všechny možné činnosti spojené se zlepšováním bydlení. Tuto cestu jsme volili i s ohledem na využití v online prostředí, kde hodně spoléháme na kratší animované formáty,” vysvětluje Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One.
 

Loading

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%4.91 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

5.38%

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%

5.11%

5.05%

5.01%

4.96%

4.94%

5.03%

5.05%

4.99%

4.91%

4.91%
Historie vývoje

 

 


Související články

Nabídka bytů zůstává nedostatečná. Bez zásadní změny navíc hrozí, že brzy nebude co stavět

Počet volných bytů v metropoli se dlouhodobě pohybuje mezi 5500-5700 jednotkami, a to i přesto, že investoři v hlavním městě podle analýz připravují výstavbu téměř 150 tisíc nových bytů. Ty se ale nedaří kvůli nefunkčnímu povolování včas a v dostatečném počtu uvádět na trh.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

14. 11. 2025

Pronajímatelé preferují smlouvu na dobu určitou. Kdy se vyplatí dlouhodobý nájem?

V ČR má dle dostupných dat uzavřenu nájemní smlouvu na dobu neurčitou 45 % nájemců, většina ostatních smluv je uzavřena na maximálně 2 roky. Pronajímatelé krátkodobé nájemní smlouvy preferují, neboť jim nabízejí možnost jednodušeji řešit případné problémy s nájemci. Pro nájemce však obvykle znamenají značnou nejistotu bydlení.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

12. 11. 2025

Český byt dnes vydělává i bez nájemníka. Kolik vydělá byt podle krajů

Podle dat realitního portálu Reas.cz se průměrná cena bytu za poslední rok zvýšila o více než 460 000 Kč, což majitelům přineslo značný kapitálový zisk. V Plzeňském kraji šlo dokonce o více než 600 000 Kč, v Olomouckém přes 500 000 Kč. Největší absolutní nárůst zaznamenala Praha, kde průměrný byt během jediného roku zdražil o […]

Text: redakce hypoindex.cz

11. 11. 2025