EUR 24.380

USD 23.706

REPO sazba ČNB 7.00 %

Inflace 17.5 %

EUR 24.380

USD 23.706

Modrá pyramida ve speciální kampani radí, jak řešit bydlení v době pokoronavirové

 

V nejistých dobách způsobených koronavirovou pandemií se Modrá pyramida rozhodla přijít s edukační kampaní, která má osvětlit, jak se promění realitní trh a jak krizovou situaci obrátit k lepšímu alespoň v otázkách bydlení. Kampaň má několik fází – první je založená na budování povědomí, následuje série článků rozebírající realitní téma z různých úhlů. K vidění je od června v outdooru a zejména online, konkrétně pak na Facebooku, Instagramu a na speciálních webových stránkách  www.spravnadoba.cz. Za strategií a kreativou kampaně stojí agentura Brain One, obsah článků má na starosti Obsahová agentura.
 „Za vznikem této komunikace je snaha širokou veřejnost uklidnit a ukázat jí, že i krizovou situaci může otočit k lepšímu. Chápeme, že nenadálé události mohly ovlivnit rozhodnutí lidí, jestli začít rekonstruovat, stavět nebo třeba koupit nemovitost. Není třeba panikařit, naše zkušenosti ukazují, že právě krizová období lze efektivně využít, a dokonce na nich získat. Naším cílem je, se o tyto zkušenosti s klienty podělit a dodat jim pro jejich nelehké rozhodování maximální množství informací,” říká Ondřej Suchý, marketingový manažer Modré pyramidy.



 


Kampaň bude k vidění v průběhu června na venkovních plochách ve všech regionech ČR a také bude až do konce srpna v online prostředí. Je připravena řada animovaných kreativ a formátů pro Facebook a Instagram.  Stěžejním bodem kampaně je webová stránka www.spravnadoba.cz kde budou uveřejňovány články, které se budou realitní tematikou v době pokoronavirové zaobírat z širšího hlediska a odpovídat na potenciální otázky různým cílovým skupinám. Čtenáři se tak například dozví, jak na nejlevnější refinancování hypotéky, kdy je lepší nemovitost prodat a kdy ji udržet, jak snížit provozní náklady ve vlastním domě a mnoho dalšího. Online poté doprovází i komunikace na poradenských místech Modré pyramidy.
„Co se kreativní stránky týče, chtěli jsme být co nejjednodušší a maximálně vycházet z nové barevné palety a vizuálního stylu Modré pyramidy. Hlavním motivem je otazník vyskládaný ze stylizovaných ikonek znázorňujících všechny možné činnosti spojené se zlepšováním bydlení. Tuto cestu jsme volili i s ohledem na využití v online prostředí, kde hodně spoléháme na kratší animované formáty,” vysvětluje Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One.
 

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj fincentrum hypoindexu

%6.28 Aktuální výše Hypoindexu

2.51%

2.61%

2.67%

2.84%

3.14%

3.39%

3.81%

4.14%

4.52%

4.62%

4.88%

5.33%

5.71%

6.24%

6.28%
Historie vývoje


Související články

Bydlení bude dále zdražovat. I kvůli podfinancovaným fondům oprav

Měsíční náklady potřebné k bydlení neustále rostou, například zálohy na energie se jen v posledním roce zvýšily hned několikrát. Trochu stranou doposud stály odvody do SVJ u bytových domů. Stávající pravidelné platby ale často nezohledňují nárůst nákladů nebo cen nutných i plánovaných stavebních úprav.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

05. 08. 2022

Hypoteční sazby začínají být neúnosné i pro střední třídu

Očekávání otočení vývoje hypotečních sazeb se stále posouvá. Na počátku roku se hovořilo o tom, že by sazby mohly začít klesat na začátku roku 2023. Dnes se už hovoří spíše o jeho konci. Dopady zvyšujících se úrokových sazeb jsou samozřejmě vidět na vývoji splátek hypoték, které už dnes dosahují takových čísel, že i pro střední […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

03. 08. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.