EUR 25.005

USD 23.223

REPO sazba ČNB 5.25 %

Inflace 2.0 %

EUR 25.005

USD 23.223

Podzim s Rychlolinkou pro pohodové bydlení

 

Podzimní kampaň, kterou spouští Modrá pyramida 10. září, je v mnoha ohledech výjimečná. Především v tom, že se Modrá pyramida poprvé za svou pětadvacetiletou historii rozhodla realizovat komunikaci sama, bez externí kreativní agentury a produkčně se podílela na všech úrovních jejího vzniku. Výsledkem jsou dva televizní spoty, tištěné, rozhlasové, digitální a on-line formáty kampaně v hlavní roli s Tomášem Matonohou. Celá kampaň se nese v humorném duchu a její děj se odehrává v prostředí Rychlolinky pro pohodové bydlení, která byla vytvořena za účelem posílení image Rychloúvěru.  

Loading



 


POVEDENÝ „EXPERIMENT“
„Už dlouho jsme přemýšleli nad tím, jak zvýšit efektivitu naší práce a do tvorby komunikačních konceptů více zapojit lidi z Modré pyramidy. Přestože jsme si byli vědomi toho, že by bylo jednodušší jít „vyšlapanou cestou“, vsadili jsme na změnu. Vypověděli jsme smlouvu s externí kreativní agenturou, vytvořili novou interní pozici „kreativní lídr“ a do práce zapojili celý tým marketingové komunikace. Musím říct, že jsme měli šťastnou ruku při hledání zkušeného kreativce, který by nám seděl nejenom z profesního, ale i lidského hlediska. Jednou z podmínek výběru bylo, aby byl, jak se říká „nepolíben“ finančními institucemi. Nakonec jsme na tuto pozici vybrali Natalii A. Rollko. A už máme za sebou první výsledky v podobě zcela nové podzimní kampaně,“ říká Zdeněk Doboš, šéf marketingu Modré pyramidy.

RYCHLOÚVĚR S RYCHLOLINKOU PRO POHODOVÉ BYDLENÍ
Podzimní kampaň Modré pyramidy je zaměřena na zvýšení povědomí a podporu prodeje Rychloúvěru. Z osmi pilotních návrhů byly vybrány čtyři, které byly následně testovány v celorepublikovém průzkumu. Ten ukázal, že nejlepší hodnocení získal nápad s „Rychlolinkou pro pohodové bydlení“.
„Koncept Rychlolinky jsem vymýšlela jako variaci na lékařské prostředí rychlé pomoci, což se k Rychloúvěru skvěle hodí. Do konceptu jsem zahrnula spoustu detailů, jako jsou „modrá transfuze“, „Encyklopedie pohodového bydlení“ nebo „RTG snímky zničeného nábytku“, které dodávají spotům jedinečnou atmosféru a zároveň vytvářejí prostor pro branding. K Rychlolince a Rychloúvěru jsem přizpůsobila také headline kampaně „I Vaše bydlení postavíme rychle na nohy,“ vysvětluje Natalie A. Rollko, kreativní lídr Modré pyramidy.
ZAPOJENÍ INTERNÍCH LIDÍ A TÝMOVÁ PRÁCE
Další důležitou součástí přípravy kampaně bylo výrazné zapojení a přímá komunikace s finančními poradci a úvěrovými experty Modré pyramidy, kteří do vítězného návrhu promítli své zkušenosti. „Jsem moc rád, že se podařilo zapojit kolegy napříč útvary a dokonce v rámci speciálně vytvořeného pěti dílného formátu pro rádio šéf Produktového vývoje Modré pyramidy Martin Sikora vysvětloval, jaké jsou hlavní účely využití Rychloúvěru,“ doplňuje Zdeněk Doboš.
 
Závěrečná předrealizační fáze patřila výběru produkční agentury, na kterou byl vypsán tender. Vítězem se stala produkční společnost Boogiefilms, která pomohla s výběrem herců, režiséra, realizačního týmu, lokací a se všemi dalšími nezbytnostmi, patřícími k realizaci televizní kampaně. „Abychom oddělili televizní a on-line produkci, sestavili jsme ještě vlastní produkční tým. Připravili jsme řadu standardních i atypických formátů a variací, které jsou součástí kampaně,“ říká Jan Hegar, media manažer Modré pyramidy, který vedl vlastní produkční tým a ujal se kamery a post-produkčních prací. „Co se týče výběru režiséra, dali jsme prostor Petrovi Němečkovi, u něhož nás velmi zaujal styl práce, způsob komunikace a proklientský přístup. Hlavní role primáře Rychlolinky se zhostil Tomáš Matonoha, s nímž se skvěle spolupracuje,“ vysvětluje Alena Čurgaliová z marketingu Modré pyramidy, která zodpovídala za organizaci kampaně. Natáčení proběhlo v srpnu na třech různých lokacích v Praze.
MODULÁRNOST VE VIZUÁLNÍM STYLU A NOVÉ FORMÁTY
Na koncept Rychlolinky navazuje nový styl grafiky. „Pracuji naopak než většina kreativců. Nejdřív jsem vymyslela grafický styl a až pak vznikal příběh Rychlolinky. Její vizuální řešení je postaveno na modulárnosti. Základem jsou imageové fotografie doplněné „brutalistickými“ motivy, které jsou jejich součástí. Jedná se       ojednoduché geometrické prvky v barevném provedení, které odpovídají fotografiím, s nimiž pracujeme. Modulárnost funguje jako živá skládačka. Vizuály se dají krásně přizpůsobovat našim potřebám,“ dodává Natalie A. Rollko, kreativní lídr Modré pyramidy.
„Jsem rád, že to, čemu jsem věřil, se stalo skutečností. Realizace letošní kampaně byla zatím nejnáročnější, ale pro všechny velkým zážitkem a novou zkušeností. Oceňuji nasazení a zápal všech, kteří se na ní podíleli a všem za to moc děkuji,“ dodává Zdeněk Doboš, šéf marketingu Modré pyramidy.
 RYCHLOÚVĚR V INOVOVANÉ PODOBĚ
Modrá pyramida významně inovovala nabídku Rychloúvěru: nabízí Rychloúvěr s garantovanou sazbou 4,99 % p.a. bez zajištění až do 800 000 Kč a zároveň zjednodušila způsob dokládání účelovosti v případě rekonstrukce.
„Snažíme se reagovat na potřeby a přání klientů a neustále vylepšovat naše produkty a služby. V poslední době jsme se soustředili hlavně na inovace Rychloúvěru určeného především na rekonstrukce a modernizace bydlení. Chtěli jsme vědět, na co ho klienti nejčastěji využívají, co na něm oceňují, ale i to, co jim vadí. A tak jsme se jich prostřednictvím našich poradců jednoduše zeptali. Dozvěděli jsme se, že jsou spokojeni s jednoduchostí a rychlostí vyřízení, kdy je možné úvěr vyřešit za 20 minut během jedné schůzky s poradcem, oceňují možnost delší doby splatnosti a tím danou nízkou měsíční splátku i to, že poskytujeme úvěr bez zajištění. V době rostoucích cen nemovitostí by naopak uvítali vyšší částku a hlavně jim vadilo složité dokládání účelu. Zvýšili jsme tedy možnost čerpání Rychloúvěru bez zajištění až na 800 000 korun a výrazně zjednodušili způsob dokladování účelovosti, takže nám stačí fotodokumentace před a po rekonstrukci. Ale šli jsme ještě dál – klientům, kteří již financovali své bydlení jiným nezajištěným úvěrem a rádi by využili výhodnější Rychloúvěr, nabízíme jednoduchou možnost refinancování a od poloviny září nabídneme také nově pohotovostní formu zpracování Rychloúvěru tak, aby klienti, kteří hledají bydlení, a na jeho financování postačuje nezajištěný úvěr, měli dostatek času na hledání a zároveň byli pro prodávajícího partnerem se zajištěným financováním,“ říká Aleš Mašanský, člen představenstva Modré pyramidy.
Vylepšit si své bydlení nebylo nikdy tak jednoduché. Díky nízké garantované sazbě 4,99 % p.a. získá klient například 100 000 korun jen za 816 korun měsíčně.
 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.52 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.27%

6.3%

6.32%

6.3%

6.24%

6.19%

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%
Historie vývoje

 


Související články

Swiss Life Hypoindex květen 2024: Úrokové sazby hypoték (ne)překvapivě stagnují, banky vytvářejí „polštář“

Průměrná nabídková sazba hypoték podle Swiss Life Hypoindexu v květnu zanedbatelně klesla z dubnových 5,57 % p. a. na aktuálních 5,52 %. Zatímco Česká národní banka letos snížila dvoutýdenní repo sazbu už o 1,5 procentního bodu, banky úrokovou sazbu hypotečních úvěrů pouze o půl procentního bodu (podle Swiss Life Hypoindexu). Cesta k levnějším hypotékám, a […]

Text: Milan Vodička

Foto: Swiss Life Select

08. 05. 2024

Začal lobbing za státem dotované hypotéky. Jak velká by to byla chyba?

Dnešní doba je plná nálepkování. Na každého se něco najde. Kdekdo je např. populista, ačkoli argumenty pro takové označení jsou obvykle na vodě. Podle mě je nálepkování falešné. Mnohdy je jen politicky motivované. Skutečný populismus je jinde. Příkladem klasického populismu, který se za populismus překvapivě neoznačuje, je návrh některých výrobců stavebního materiálu, developerů a dokonce […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

07. 05. 2024

Analýza: Poptávka po nových bytech v Praze prudce vzrostla

První čtvrtletí letošního roku přineslo další výrazné oživení poptávky na pražském trhu s novými byty. Prodalo se jich bezmála o čtvrtinu více než v předchozím čtvrtletí a téměř 2,5krát tolik, co ve stejném období loňského roku. Výrazný vliv měly především klesající úrokové sazby a zlepšení dostupnosti hypoték.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

03. 05. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *