EUR 24.660

USD 25.565

REPO sazba ČNB 7.00 %

Inflace 17.2 %

EUR 24.660

USD 25.565

14. 09. 2022

0 komentářů

Raiffeisenbank je nejlepší bankou v oblasti jednání poradce s klientem při poskytování nových hypotečních úvěrů

 

Raiffeisenbank se v rámci mystery shoppingové studie, zaměřené na poskytování nových hypotečních úvěrů, umístila na prvním místě v oblasti jednání poradce s klientem. V celkovém žebříčku se dělí o druhé místo společně s Komerční bankou, od vítězné banky ji dělí 2 %. Dle mystery shopperů se poradci Raiffeisenbank mohou pochlubit mimo jiné produktovými znalostmi a nabídkou dalších produktů. Data vyplývají z červnového měření společnosti MARKET VISION.



 

V průzkumu realizovaném formou mystery shoppingu se Raiffeisenbank ziskem 72 % umístila na sdíleném druhém místě v posuzování kvality poskytování nových hypotečních úvěrů. Zahrnuty byly aspekty jako orientace na webových stránkách, zpětný kontakt po rozhovoru na infolince, vzhled pobočky, analýza primárních potřeb, nabídka následného řešení a další. Právě v oblasti jednání poradce s klientem, do které patří i konzultace řešení, obsadila Raiffeisenbank první příčku.

„Těší mě, že jsme uspěli v kategorii, na kterou se na hypotečních centrech Raiffeisenbank zaměřujeme, a tou je řádná identifikace potřeb klienta a následná nabídka vhodného řešení. To jsou totiž oblasti, kvůli kterým nás, odborníky, klient vyhledává, a ve kterých očekává, že mu pomůžeme,“ říká Pavel Borek, ředitel hypotečních center Raiffeisenbank.

Analýza primárních potřeb byla nezávislými mystery shoppery posouzena jako o 18 % lepší než trh a taktéž s náskokem 13 % před druhou nejlepší bankou. Ve více než čtvrtině případů (26 %) se konzultanti Raiffeisenbank ptají častěji na klientem požadovanou výši měsíční splátky.  Na pravidelné měsíční výdaje klienta míří otázky dokonce ve 31 % případech častěji, než u ostatních bank.

Klíčovým faktorem při posuzování kvality jednání poradce s klientem bylo také zhodnocení nabídky řešení, kde je Raiffeisenbank o 12 % lepší než trh. Dramatický rozdíl je zejména v prezentování výhod hlavního produktu, zde průzkum zaznamenal o 32 % lepší výsledek, než je hodnota trhu. Spolu s primárním produktem byla posuzována i schopnost nabízet sekundární produkty, kdy zejména nabídka pojištění schopnosti splácet ve výsledcích vykázala 21% náskok před trhem.

„Mám radost, že jsme prokázali, že v hypoteční síti Raiffeisenbank pracují příjemní, komunikativní lidé s vysokou odborností a tahem na branku, kteří mají klienta na prvním místě a poskytují mu v porovnání s trhem nadstandardní poradenství.  Být tu pro klienta a poskytovat mu služby v 5* standardu, rychle, jednoduše a profesionálně, je samozřejmě nejen v hypotečních centrech náš dlouhodobý cíl,“ doplňuje Pavel Borek. 

REKLAMA

Co se týče subjektivního hodnocení mystery shopperů, všichni posuzovaní zaměstnanci vyvolali v potenciálních klientech dojem, že je poradci rádi vidí a chtějí jim pomoci. Stejně tak celkové hodnocení spokojenosti dopadlo pro Raiffeisenbank pozitivním výsledkem. V obecném hodnocení trhu se ukázalo, že 10 % klientů odešlo nespokojeno, zatímco v případě Raiffeisenbank všichni klienti uvedli, že jejich návštěva zanechala ryze kladný pocit.

 

 

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj fincentrum hypoindexu

%6.23 Aktuální výše Hypoindexu

2.61%

2.67%

2.84%

3.14%

3.39%

3.81%

4.14%

4.52%

4.62%

4.88%

5.33%

5.71%

6.24%

6.28%

6.23%
Historie vývoje


Související články

Rekonstrukcí staršího bytu se dá ušetřit až 15 % oproti koupi novostavby

Za posledních šest let cena nemovitostí rapidně vzrostla. Ceny bytů v období 2015–2022 vzrostly o 110 %, u rodinných domů o 100 %. Otázkou pro investory tak zůstává, co se vyplatí více. Analýza společnosti Silverline Real Estate ukazuje, že pořízení bytu před rekonstrukcí může být za současných podmínek na trhu trefou do černého. V atraktivních lokalitách je […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

27. 09. 2022

Komentář: Obleva na zamrzlém realitním trhu?

Neprodává se, obchody váznou. Inzerátů nabízejících reality přibývá. I když došli kupující, prodávající nechtějí slevit. Kdo prodat musí a chce to zrychlit, je nucen ustoupit, snížit cenu. Realitní obchody zamrzly. Ve světle všeobecné nejistoty a inflačních očekávání převládá neochota prodávat.

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

26. 09. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.