EUR 24.825

USD 21.555

REPO sazba ČNB 3.50 %

Inflace 2.40 %

EUR 24.825

USD 21.555

14. 09. 2022

Raiffeisenbank je nejlepší bankou v oblasti jednání poradce s klientem při poskytování nových hypotečních úvěrů

 

Raiffeisenbank se v rámci mystery shoppingové studie, zaměřené na poskytování nových hypotečních úvěrů, umístila na prvním místě v oblasti jednání poradce s klientem. V celkovém žebříčku se dělí o druhé místo společně s Komerční bankou, od vítězné banky ji dělí 2 %. Dle mystery shopperů se poradci Raiffeisenbank mohou pochlubit mimo jiné produktovými znalostmi a nabídkou dalších produktů. Data vyplývají z červnového měření společnosti MARKET VISION.

Loading



 

V průzkumu realizovaném formou mystery shoppingu se Raiffeisenbank ziskem 72 % umístila na sdíleném druhém místě v posuzování kvality poskytování nových hypotečních úvěrů. Zahrnuty byly aspekty jako orientace na webových stránkách, zpětný kontakt po rozhovoru na infolince, vzhled pobočky, analýza primárních potřeb, nabídka následného řešení a další. Právě v oblasti jednání poradce s klientem, do které patří i konzultace řešení, obsadila Raiffeisenbank první příčku.

„Těší mě, že jsme uspěli v kategorii, na kterou se na hypotečních centrech Raiffeisenbank zaměřujeme, a tou je řádná identifikace potřeb klienta a následná nabídka vhodného řešení. To jsou totiž oblasti, kvůli kterým nás, odborníky, klient vyhledává, a ve kterých očekává, že mu pomůžeme,“ říká Pavel Borek, ředitel hypotečních center Raiffeisenbank.

Analýza primárních potřeb byla nezávislými mystery shoppery posouzena jako o 18 % lepší než trh a taktéž s náskokem 13 % před druhou nejlepší bankou. Ve více než čtvrtině případů (26 %) se konzultanti Raiffeisenbank ptají častěji na klientem požadovanou výši měsíční splátky.  Na pravidelné měsíční výdaje klienta míří otázky dokonce ve 31 % případech častěji, než u ostatních bank.

Klíčovým faktorem při posuzování kvality jednání poradce s klientem bylo také zhodnocení nabídky řešení, kde je Raiffeisenbank o 12 % lepší než trh. Dramatický rozdíl je zejména v prezentování výhod hlavního produktu, zde průzkum zaznamenal o 32 % lepší výsledek, než je hodnota trhu. Spolu s primárním produktem byla posuzována i schopnost nabízet sekundární produkty, kdy zejména nabídka pojištění schopnosti splácet ve výsledcích vykázala 21% náskok před trhem.

REKLAMA

„Mám radost, že jsme prokázali, že v hypoteční síti Raiffeisenbank pracují příjemní, komunikativní lidé s vysokou odborností a tahem na branku, kteří mají klienta na prvním místě a poskytují mu v porovnání s trhem nadstandardní poradenství.  Být tu pro klienta a poskytovat mu služby v 5* standardu, rychle, jednoduše a profesionálně, je samozřejmě nejen v hypotečních centrech náš dlouhodobý cíl,“ doplňuje Pavel Borek. 

Co se týče subjektivního hodnocení mystery shopperů, všichni posuzovaní zaměstnanci vyvolali v potenciálních klientech dojem, že je poradci rádi vidí a chtějí jim pomoci. Stejně tak celkové hodnocení spokojenosti dopadlo pro Raiffeisenbank pozitivním výsledkem. V obecném hodnocení trhu se ukázalo, že 10 % klientů odešlo nespokojeno, zatímco v případě Raiffeisenbank všichni klienti uvedli, že jejich návštěva zanechala ryze kladný pocit.

 

 

Loading

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%4.94 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%

5.11%

5.05%

5.01%

4.96%

4.94%
Historie vývoje

 

 


Související články

Komentář: Byty se nemohou zmenšovat do nekonečna

Klíčovým parametrem, podle kterého lidé vybírají nový byt, dlouhodobě zůstává jeho koncová cena. Čím větší byt, tím hlouběji do kapsy musí kupující sáhnout. Nebo tím vyšší hypotéku musí získat. Není proto divu, že jako první mizí z ceníků nejmenší byty s dispozicemi 1+kk nebo 2+kk. Někteří developeři na neustálý nárůst cen reagují dalším zmenšováním nabízených bytů až […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

20. 06. 2025

Objem hypoték může letos o čtvrtinu překonat rok 2024

V květnu poskytly banky a stavební spořitelny skutečně nové hypoteční úvěry za 27,4 mld. Kč a k tomu klienti navíc refinancovali své hypotéky v rozsahu 6,9 mld. Kč. Oproti dubnu nová hypoteční aktivita objemově stoupla přibližně o 5 %, což z větší části odpovídá sezónnímu vlivu. Objem nových hypoték se pohybuje o necelou polovinu výše ve srovnání s první polovinou […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

19. 06. 2025

Cesta k nemovitosti u moře může být jednodušší, než si myslíte

Italská jezera, chorvatské pobřeží, řecké ostrovy nebo třeba španělské pláže. To všechno jsou místa, kam Češi míří na letní dovolené a stále častěji zde také nakupují nemovitosti. Ať už čistě pro sebe, nebo k pronájmu. Takový nákup vyjde mnohdy násobně levněji, než by stála podobná nemovitost v Česku. Právě zdražování tuzemských nemovitostí jejich majitelům nahrává. Hodnota […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

18. 06. 2025