EUR 24.480

USD 24.828

REPO sazba ČNB 7.00 %

Inflace 17.2 %

EUR 24.480

USD 24.828

Text: Monika Lukešová

12. 06. 2013

1 komentář

Pojišťovny za vás nakoupí, naštípou dříví nebo vyřeší právní spory

 


 

Máte-li to správné pojištění domácnosti, pojišťovny vám například uklidí byt, nakoupí nebo uklidí. Samozřejmě ale jen po pojistné události. S novinkou na pojistném trhu přišla v červnu Hypoteční banka.

Díky realizovanému průzkumu v oblasti pojištění jsme odhalili zcela novou potřebu jistoty klientů zůstat soběstačný i v případě nemoci nebo léčení po úrazu. Podobně silně vnímají klienti potřebu poradit se s právním specialistou, pokud by jeho služeb potřebovali využít. I z tohoto důvodu se naším prostřednictvím na českém trhu uvádí zcela nová asistenční služba Zelená asistence Hypoteční banky, která takové situace pomůže řešit,“ uvádí Jan Sadil, generální ředitel Hypoteční banky.

Klienti Hypoteční banky tak nově získají možnost využít služeb Osobní asistence, tedy pomoci v případě nemoci, Právní asistence s prosazením oprávněných nároků vůči okolí, a specializovaný rezervační servis zaměřený na cestování u nás i v zahraničí.

Při využití rezervačního systému se klientům ani nemusí nic stát. Bez žádné nehody v domácnosti nebo zlomené nohy za vás Hypoteční bezplatně a bez omezení limitem plnění, a to například při vyhledání spojů a rezervací letenek, vlaků a autobusů, zprostředkování náhradního vozidla, rezervací ubytování a služeb, kulturních a sportovních akcí.

Česká pojišťovna zjistí úklid i naštípe dříví

V rámci pojištění domácnosti ve variantě Exclusive Max u České pojišťovny je zahrnuto i zajištění a úhrada nákupu anebo úklidu, jestliže je klient nemocný nebo zraněný. U pojištění nemovitosti ve stejné variantě uhradí pojišťovna zahradní práce, sekání dřeva a také úklid sněhu – opět v době nemoci nebo úrazu. Ke dvěma nižším variantám Exclusive a Exclusive Max lze opět volitelně připojistit.

REKLAMA

Pokud si například zabouchnete dveře, praskne vám vodovodní potrubí nebo přestane fungovat topení pojišťovná vám pošle technickou pomoc. Podle Allianz se zájem o takové služby za posledních 12 let zvedl až desetinásobně. V rámci její asistenční služby se lidé dočkají i specialistů na desinsekci a deratizaci.

Při asistenčních zásazích se stávají i úsměvné příběhy. Technik asistenční služby, který vyjížděl k nefunkčnímu topidlu, se nestačil divit. Na místě totiž zjistil, že jde o klasická kamna na uhlí. Nájemník však pocházel z „teplých krajů“ a netušil, že do kamen musí přikládat uhlí či dřevo, aby fungovaly a chtěl je seřídit tak, aby topily samy. V tomto případě postačila informace o tom, kde mají nejbližší sídlo uhelné sklady,“ přidal veselou historku Václav Bálek, tiskový mluvčí pojišťovny Allianz.

Česká podnikatelská pojišťovna také rozšířila pojistnou ochranu. Kryje i škody způsobené vichřicí, krupobitím nebo opravu elektroniky, která utrpěla škodu přepětím či zkratem. Novinkou je také Bonus za bezeškodní průběh. Za každá rok bez pojistné události klient ČPP získá 5% slevu. Maximální výše bonusu se může vyšplhat až na 30 procent.

UNIQA nabízí služby právníka i zahradníka

Některé asistenční služby samozřejmě získáte jen s připojištěním. „Připojistit lze balíček TOP ASIST a ten má navíc asistenci na zdraví (dotazy k aktuálnímu zdravotnímu stavu, interpretaci terminologie, informace ohledně nejbližších medicínských zařízení a lékáren, apod.,), právní asistenci (konzultace právních otázek spojených s bydlením, sousedskými vztahy, vlastnictví nemovitostí, atp.) a asistenci zahrada (konzultace pěstitelské problematiky, vybavení zahrad, atd.,“ doplnila Eva Svobodová, tisková mluvčí pojišťovny UNIQA.

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Vývoj fincentrum hypoindexu

%6.2 Aktuální výše Hypoindexu

2.67%

2.84%

3.14%

3.39%

3.81%

4.14%

4.52%

4.62%

4.88%

5.33%

5.71%

6.24%

6.28%

6.23%

6.2%
Historie vývoje


Související články

Majitelům nemovitostí hrozí podpojištění, růst cen za 2 roky překročil tolerance pojišťoven

Byty v Praze zdražily jen za poslední 2 roky o téměř 30 procent, v dalších krajských městech pak ještě výrazněji. Vyplývá to z analýzy společnosti FérMakléři.cz. Pojišťovny přitom připouštějí toleranci ke krácení pojištění do 15, maximálně 20 procent. V případě překročení této tolerance hrozí krácení plnění při pojistné události. Finanční poradci i pojišťovny upozorňují, že na trhu se lze […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

01. 03. 2022

Prázdniny skončily. Zloději se z bytů přesouvají na chalupy

Zdroj: Pixabay.com V letních měsících většina lidí nechává alespoň na nějaký čas svůj domov bez dozoru. Špatně zabezpečený byt či dům je pak skoro pozvánka pro zloděje. Se zhoršujícím se počasím se pak lidé z dovolených, chat a chalup vrací zpět do měst a do hledáčku zlodějů se dostávají opuštěné rekreační objekty.

Text: Monika Lukešová

14. 09. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

 
 
 

 
  • Boris

    13 června, 2013

    Osobně jsem raději, když mi pojišťovna bez zbytečných průtahů zaplatí co má. Po téhle stránce jsem udělal nejlepší zkušenost se Slavia pojišťovnou. Právníka mám, zahradníka nepotřebuju atd. Nic proti, ale kritériem pro výběr pojišťovny by mělo být něco jiného.

    Odpovědět