EUR 24.230

USD 20.935

REPO sazba ČNB 3.50 %

Inflace 2.50 %

EUR 24.230

USD 20.935

14. 09. 2023

Nová reklamní kampaň UNIQA: Pojištění domova, které myslí na všechno a pomůže ke klidnému spánku

 

Skupina UNIQA spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova. Upozorňuje na širší dosah pojištění, které umí nejen ochránit proti rizikům, ale skutečně pomoci i při každodenních karambolech. Chce veřejnosti ukázat, pojišťovna umí být spolehlivým partnerem nejen při krizových okamžicích škody, ale i v běžném životě.  

Loading



 

Očekávání klientů se za poslední roky podstatně posunulo. Mají mnohem vyšší nároky a jsou informovaní. Váží si svého času, a proto stojí o jednoduché a srozumitelné služby, a to i ve finančním sektoru. „Zákaznické preference a zkušenosti dlouhodobě průběžně sledujeme. Snažíme se změnit naše pojistná řešení a služby tak, aby je vnímali jako opravdovou pomoc s přidanou hodnotou. Naše kampaň představuje jeden produkt Domov & bezpečí v naší nabídce, jenž byl už s tímto záměrem vyvinutý,“ řekla Ganna Pidgorna, členka představenstva UNIQA odpovědná za úsek People, Brand and Sustainability.

Reklamní kampaň: timing a média

Nová komunikační vlna běží v Česku (i na Slovensku) od 11. září a potrvá do konce roku. Na TV kanál NOVA byl nasazen 30sekundový spot „Společně žijeme klidněji“; kampaň je naplánována na 4 týdny v rozmezí září až říjen 2023. V ČR využijeme i formát HbbTV na kanálu TV Prima jako výhodné spojení reklamní komunikace a TV obrazovky.

Během října a listopadu poběží i menší PR kampaň v tisku.

REKLAMA

Na sociální sítě jsou od září do prosince připraveny vedle asistenčních videí s ambasadorem Ondřejem Synkem, mistrem světa ve veslování (na Slovensku s lyžařskou šampionkou Petrou Vlhovou), také 15s pre-rollvidea na YouTube.
Český reklamní spot je ke shlédnutí zde:

https://www.youtube.com/watch?v=5iJkZ7aETb8 (47“)

https://www.youtube.com/watch?v=oRhxIGXqDQo (15“)

V nativních článcích otevírá UNIQA témata někdy možná trochu nečekaných, přesto 24 hodin dostupných služeb pro běžný život. Objevovat různé možnosti pomoci a servisu od UNIQA je možné na vybraných webech podle demografického a zájmového zacílení.

Součástí je i on-line bannerová reklama na hlavních zpravodajských a lifestylových webech a na webech o bydlení. Bannerové formáty se zobrazují v rámci Google Display Network (GDN) a obsahové síti Sklik od září do října.

„Mediamix je bohatý, protože si klademe za cíl oslovit co nejširší škálu uživatelů médií různého druhu a chceme je informovat, že pojištění dávno není jen finanční kompenzace za škodu,“ sdělila Ganna Pidgorna.

REKLAMA

Autoři a produkce

Autorsky stvořila tento koncept reklamní agentura Triad Advertising Bratislava a produkci zastřešila společnost Hitchhiker Films. Režie spotu se citlivě ujal Juraj Janiš. Za nákup médií byly odpovědné agentury Mindshare a Magnas Media.

Další aktivity

Součástí české kampaně jsou i POS materiály s ambasadorem Ondřejem Synkem, mistrem světa ve veslování (mockups, letáky, plakáty).

Upravena byla produktová webová stránka, doplněna asistenční videa, a nové jsou i on-line kalkulačky na webu: https://www.uniqa.cz/online/pojisteni-majetku/.

Během kampaně se zapojí všechny obchodní kanály UNIQA.

Co všechno dnes dokáže pojištění

Před sestavením obsahu a cílů kampaně UNIQA podrobně analyzovala klientskou cestu a zákaznickou zkušenost v tomto segmentu formou opakovaných focus groups. Z nich vyplynulo, že klienti považují za nejatraktivnější benefity k pojištění nemovitostí a domácností užitečné asistenční služby a rychlé vyřízení škody. Obě tyto výhody jsou proto nosným obsahem pro reklamní i obchodní kampaň.

Asistenci považují zákazníci za „něco navíc“, o čem ale není mezi lidmi silné povědomí, a co může motivovat k volbě pojistitele, který ji nabízí. V dnešní době, kdy shánění dobrého řemeslníka je běh na dlouhou trať, je možnost získat ho jedním telefonátem s pojišťovnou, která za kvalitu jeho práce navíc převezme záruku, nejvíce ceněnou výhodu. Ukazuje se, že pokud nějakou nabízenou službu od pojišťovny jednou přijmou, vracejí se klienti k využití asistence z pojištění i v budoucnu. Nejde jen o podporu při běžné lapálii, jako je otevření zabouchnutých dveří nebo zasklení rozbitého okna. UNIQA umí nabídnout opraváře domácích spotřebičů s náhradou ceny v případě neopravitelné vady, opraváře zdrojů tepla, odstranění vosích a sršních hnízd, sanaci prostor, deratizaci, službu právníka, opravu kola, anebo IT výpomoc při instalaci nových zařízení, záchranu dat z počítače či obranu před kybernetickým útokem. A škála se neustále rozšiřuje, přičemž řada plnění je zdarma a lze je využít opakovaně během roku.

Další z vítaných benefitů je jedinečná garance 48hodinového vyřízení škody UNIQA, jakmile klient dodá všechnu potřebnou dokumentaci on-line. Pokud UNIQA tento slib nesplní, neúčtuje zákazníkovi spoluúčast. Ta přitom činí zpravidla vyšší stovky korun, spíše však tisíce. „Po pandemii covidu, během níž byl omezen osobní kontakt a většina komunikace probíhala on-line, se ukázalo, že velká část klientů tuto osvojenou dovednost využívá i nadále a považuje ji za optimální. A k tomu přibývá klientů z digitální generace, takže se nám tento operativní proces vyřizování škod v praxi stále více osvědčuje,“ uzavřela Ganna Pidgorna.

Loading

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%4.91 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

5.38%

5.34%

5.32%

5.22%

5.13%

5.11%

5.05%

5.01%

4.96%

4.94%

5.03%

5.05%

4.99%

4.91%

4.91%
Historie vývoje

 

 


Související články

Tři trendy, které mění trh pojištění bytů a domů

Pojištění bytů a domů čeká v Česku zásadní změny. První pojišťovny přináší nové produkty, které vychází z nejnovějších trendů v zahraničí a přináší je českým klientům. Jde o tři hlavní inovace: allriskové krytí stavebních součástí, skutečně personalizovanou nabídku a rušení zbytečných limitů.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

15. 09. 2025

Kompletní průvodce nezbytným pojištěním pro majitele i nájemníky

Ve světle neustále rostoucích cen nemovitostí v Česku je nájemní bydlení v posledních letech významně na vzestupu. Pronajímat byt či dům, nebo naopak být v nemovitosti nájemcem však může přinášet řadu rizik pro obě strany. Dobře nastavené pojištění dokáže ušetřit spoustu starostí, nepříjemných situací, a hlavně zbytečných výdajů. Co byste si měli především pohlídat, abyste měli klidné […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

13. 06. 2025

Jak správně rozdělit pojištění mezi majitele a nájemníka při pronájmu bytu

Při pronájmu nemovitosti by měli mít jak pronajímatel, tak nájemník sjednané vlastní pojištění. Zatímco pronajímatel potřebuje pojistit samotnou nemovitost včetně stavebních součástí, nájemník by měl mít pojištěnou domácnost a odpovědnost za škody způsobené na pronajatém bytě. Nedostatečné pojištění může vést k nepříjemným finančním následkům pro obě strany.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

05. 05. 2025