Sobota 31. října. Svátek má Štěpánka.

RSTS snižuje úrokovou sazbu HYPOsplátky a startuje soutěž o Vespu

08.06.2020 04:06 Tisková zpráva: Raiffeisen stavební spořitelna

Praha, 8. června 2020 – Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) v červnu představuje několik novinek. Od dnešního dne snižuje úrokovou sazbu úvěru se zajištěním nemovitostí HYPOsplátka, který poskytuje už od 1,64 % ročně. Dále odstartovala soutěž o Vespu a další atraktivní ceny v celkové hodnotě přes 250 000 korun.

Bydlet ve vlastním je zkrátka jistota. Podle květnových výsledků RSTS zájem o investice do bydlení zatím výrazně neklesá. V květnu 2020 spořitelna sjednala 579 úvěrů v objemu téměř 670 milionu korun. Od začátku tohoto roku už RSTS lidem poskytla úvěry na bydlení v objemu přes 4,3 miliardy korun.

Spořitelna aktuálně snižuje úrokovou sazbu svého úvěru se zajištěním nemovitostí HYPOsplátka. S tříletou fixací ji ode dneška poskytuje s úrokovou sazbou už od 1,64 % ročně a s pětiletou fixací od 1,74 % ročně, pokud si klient zároveň sjedná CHYTRÝ účet od Raiffeisenbank. Splácení tohoto úvěru je možné rozložit až na 30 let a RSTS ho nabízí bez poplatku za sjednání úvěrové smlouvy.

Shrnutí úrokových sazeb úvěru HYPOsplátka:

HYPOsplátka Fixace 3 roky Fixace 5 let
Úroková sazba od 8. 6. 2020 při sjednání účtu od RB od 1,64 % od 1,74 %
Úroková sazba od 8. 6. 2020 bez sjednání účtu od RB od 1,74 % od 1,84 %

 

Další novinkou je velká soutěž o Vespu a další atraktivní ceny. Podmínkou pro účast v soutěži je sjednání stavebního spoření s cílovou částkou alespoň 200 000 korun nebo kteréhokoliv úvěru na bydlení a následná registrace do soutěže. Soutěž trvá až do 31. 7. 2020. Veškeré informace jsou uvedené na stránce www.rsts.cz/vespa.

Máme za sebou poměrně náročné období, se kterým jsme se ještě nesetkali. Zavřené provozovny, práce z domova, non-stop péče o potomky. Nemluvě o ekonomických dopadech, které pandemie přinesla a přinese lidem i firmám. Abychom lidi alespoň trochu přivedli na jiné, pozitivnější myšlenky, připravili jsme soutěž o novou Vespu a další ceny,“uzavírá Lukáš Kopecký, ředitel marketingu a PR Raiffeisen stavební spořitelny.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *